ŒSwiat Kobiety w nowym layoucie i największą książką kucharską w segmencie
28.02.2014

Kwietniowe wydanie miesięcznika Świat Kobiety (4 marca na rynku) ukazuje się w całkowicie nowym layoucie. Nowe fonty, kolorystyka, infografika i dynamiczne łamanie, sprawiły że pismo jest jeszcze bardziej kobiece, nowoczesne i eleganckie. Autorem nowej makiety jest dyrektor artystyczna Świata Kobiety – Beata Sędzimir

W warstwie merytorycznej pismo zachowuje swój ekspercki i poradnikowy charakter. Wyróżnikiem magazynu pozostaje najbardziej obszerny w segmencie dział kulinarny. Od bieżącego numeru ma on jeszcze większą objętość – 27 stron (wcześniej około 22 strony). Właśnie w tym dziale zaszło najwięcej zmian. Strony z przepisami zyskały okładkę, a cały dział tytuł „Największa książka kucharska”. Zupełnie nowe pozycje to: dania przetestowane przez eksperta Świata kobiety; autorska kuchnia Ewy Wachowicz; przepisy czytelniczek. Oprócz tego czytelniczka znajdzie także znane, ale odświeżone tematy: tradycyjna polska kuchnia, przepisy krok po kroku; pomysły na szybkie i proste dania.

Numer 4 Świata Kobiety to numer świąteczny - wielkanocny. Oprócz wielu świątecznych propozycji, w magazynie pojawi się wywiad z Pierwszą Damą – Anną Komorowską.

Dla tytułu zaplanowana jest kampania reklamowa w telewizji (stacje grup TVP, TVN, Polsat oraz Premium TV) oraz prasie (magazyny Wydawnictwa Bauer). Za realizację nowej kampanii odpowiedzialna jest firma Digit-Art, za zakup mediów MEC.

Cena Świata Kobiety pozostaje bez zmian i wynosi 2,40 zł. Nie zmieniają się również format, objętość i papier magazynu. Nakład numeru wielkanocnego wynosi 490 tys. egzemplarzy.





«