17. edycja akcji „Stylowe Zakupy”

11 marca w sprzedaży ukaże się najnowszy numer „Twojego Stylu”, którego częścią będzie 17. edycja „Stylowych Zakupów” – największej akcji rabatowej w Polsce.

Czytelniczki magazynu w dniach od 26 do 31 marca, czyli aż przez 6 dni, będą mogły skorzystać z kuponów rabatowych do sklepów stacjonarnych, internetowych i salonów usługowych ponad 400-tu marek, gdzie zniżki sięgną 50%. Do akcji włącza się także dwutygodnik „SHOW”, który ukaże się 15 marca.

Akcja będzie dostępna również w serwisie StyloweZAKUPY.pl. Tam Czytelniczki w tym samym czasie, tj. od 26 do 31 marca, będą mogły pobrać kody rabatowe do sklepów internetowych.

Sponsorem głównym „Stylowych Zakupów” jest Bank Millenium. Partnerem technologicznym serwisu jest spółka AleRabat.com.

W kwietniowym numerze „Twojego Stylu” znajdzie się także dodatek TRENDY wiosna-lato 2021, w którym  zaprezentowane zostaną inspiracje modowe ze światowych wybiegów oraz przykładowe stylizacje z wykorzystaniem produktów możliwych do kupienia w ramach akcji „Stylowe Zakupy”, wraz z podaniem cen po naliczeniu rabatu.

W tym wydaniu Czytelniczki będą mogły przeczytać wyjątkowy wywiad z Agnieszką Więdłochą, świeżo upieczoną mamą, która w wywiadzie podkreśla „Kobieta musi mieć swoją przestrzeń, wolność! Nie może uzależniać się od mężczyzny, mimo że go kocha”, niezwykłą historię Barbary i Jerzego Stuhrów: „Jaki piękny „mezalians” – zdaniem rodziny nie byli sobie pisani, a proszę: 50 lat są razem i to bez chwili nudy” oraz rozmowy z Kingą Dębską, Michałem Żurawskim, Robertem Górskim.

Dwutygodnik „SHOW” publikuje m. in. portret Małgorzaty Sochy, która z powodzeniem godzi karierę zawodową z opieką nad trójką dzieci i znajduje jeszcze czas dla siebie, wywiad z Borysem Szycem, trendy wiosna-lato, a w części poświęconej kuchni tematem przewodnim będzie Wielkanocne śniadanie.

Kampania promocyjna obejmuje stacje TV, radio, wysokozasięgową kampanię prasową, radio, serwisy: twojstyl.pl, stylowezakupy.pl i alerabat.com, social media, promocję w punktach sprzedaży oraz w okresie trwania akcji w sklepach i punktach usługowych.

 

Twój Styl nr 4, cena 8,99 zł, nakład 200 tys. egz. obj.328.

SHOW nr 6, cena 3,99 zł, nakład 145 tys. egz. obj.116