330 tysięcy gości na urodzinach Świata Kobiety 24.10.2003
Urodzinowy numer dwutygodnika Świat Kobiety w zmienionej formule sprzeda się według prognoz Wydawcy w ilości 330 tysięcy egzemplarzy .
Nakład tego numeru wynosił 370 tys. egzemplarzy.
W związku z wielkim zainteresowaniem odnowionym tytułem od numeru 22 Wydawca podniósł jego nakład do 420 tysięcy egzemplarzy
Po raz pierwszy w Polsce czytelniczki otrzymały praktyczny i wyczerpujący, 100 procentowy poradnik, nowatorski w formie i treści.
Niespotykany dotąd na naszym rynku wydawniczym layout, ciekawy układ tekstów, zdjęć i rysunków zachęca do lektury i ułatwia korzystanie z zawartych w magazynie porad, pisanych żywym, bezpośrednim, językiem.
Nowatorska szata graficzna zdecydowanie ułatwia orientację w zawartości czasopisma, które podzielono, także kolorystycznie, na kilka najważniejszych działów:
Styl (to, co najmodniejsze - moda, fryzury, pielęgnacja)
Zdrowie (profilaktyka, zdrowe odżywianie, nowe leki i parafarmaceutyki),
Kuchnia (propozycje na każdą kieszeń i na każdą okazję),
Dom (praktyczne wskazówki urządzania wnętrz oraz domowe porady ekspertów)
Uczucia (psychologia, partnerstwo i wychowanie).
Treść dopełniają rubryki Gwiazdy na luzie oraz Rozrywka (krzyżówki, konkursy z nagrodami, humor).
ŚWIAT KOBIETY skupia się na praktycznym, użytecznym, ale przede wszystkim kompetentnym i dopasowanym do potrzeb i oczekiwań polskich kobiet poradnictwie. Czytelniczki znajdą w nim aktualne i sezonowe porady ze wszystkich interesujących je dziedzin życia, opracowane w sposób wyczerpujący, a jednocześnie przyjazny i optymistyczny.
Nowa koncepcja pisma wynika ze szczegółowych badań przeprowadzonych w całej Polsce przez wydawcę wśród obecnych i potencjalnych czytelniczek ŚWIATA KOBIETY. Badania te wyraźnie wykazały, że preferują one "więcej konkretnych porad a mniej plotek".
Dodatkowym atutem odmienionego ŚWIATA KOBIETY jest ścisła współpraca z FIRST FOR WOMEN, jednym z najlepiej sprzedających się poradników kobiecych na rynku amerykańskim, wydawanym przez Bauer USA. Dzięki tej współpracy redakcja uzyskuje m.in. możliwość publikacji wielu ciekawych tekstów z pogranicza nauki, zdrowia i psychologii, niedostępnych w innych tytułach.
"Tematy w Świecie Kobiety będą poruszane w sposób, przypominający rozmowę z przyjaciółką, a nie przemowę autorytetów. Bez upiększania, pokażemy, jakie - my kobiety i nasz świat - jesteśmy. Spróbujemy wskazać drogę od odkrywania swoich mocnych stron i umiejętnego ich wykorzystywania. Pisząc o naszych przyzwyczajeniach, słabostkach, będziemy się razem uczyć je akceptować przyzwyczajeniach traktować siebie łagodnie, z uśmiechem." - mówi nowa naczelna magazynu, Ewa Wagner.
Cena dwutygodnika wynosi 1,90 zł.
«