13.03.2006

Kwietniowe wydanie magazynu Twój STYL (na rynku w połowie marca) ukazuje się w nowym laoyoucie i, po raz pierwszy, z dodatkiem modowym TRENDY.

Wprowadzenie nowego layoutu to kolejna faza rozwoju miesięcznika, od 16 lat lidera w segmencie magazynów luksusowych.
Proces dynamicznych zmian w miesięczniku Twój STYL rozpoczął się w zeszłym roku nominacją Jolanty Pieńkowskiej na stanowisko redaktor naczelnej. Twój STYL ma obecnie nowych zastępców redaktor naczelnej (Joannę Nojszewską i Jacka Szmidta) oraz szefów działów mody (Filip Niedenthal), reportażu (Łukasz Modelski), działu zagranicznego (Agnieszka Jastrzębska) i kultury (Magdalena Jaros). Wszystkie działy magazynu pozyskały także nowych, doświadczonych dziennikarzy.

Nowy layout to kolejna ewolucja bez rewolucji, pozwalająca na uatrakcyjnienie magazynu i dostosowanie go do oczekiwań czytelniczek, z zachowaniem jednak dotychczasowej, sprawdzonej, formuły pisma. Czytelniczki przywiązane do dotychczasowej struktury i wyglądu magazynu doceniają i w pełni aprobują wprowadzone zmiany, o czym przekonały Wydawcę badania fokusowe przeprowadzone w całej Polsce na grupie docelowej (czytelniczki TS , czytelniczki konkurencji) . Czytelniczki innych magazynów doceniły wprowadzenie krótszych, jednokolumnowych, materiałów informujących o nowościach ze świata mody, urody czy kultury.
Dzięki wprowadzeniu dwóch nowych czcionek (Eldorado i Nobel) oraz nowemu sposobowi łamania tekstów layout stal się bardziej nowoczesny, co jednocześnie znacznie ułatwia lekturę pisma.

Zmiany w zawartości numeru:
- dodanie jednokolumnowych materiałów po Mieszance Stylowej, omawiających najnowsze trendy : pojawiają się kolumny Top Ten, Warto, Gwiazda Miesiąca, poświęcone modzie dwie kolumny To jest to i Trend miesiąca, skoncentrowana na urodzie kolumna Uroda i lifestylowa kolumna City trendy
- nowy felieton Leszka Talki, który zastępuje Andrzeja Żuławskiego,
- w części poświęconej modzie nowy felieton Od podszewki,
- okładka otwierająca dział Kultura,
- okładka otwierająca nowy dział Styl bywania, poświęcony najważniejszym wydarzeniom kulturalnym i towarzyskim w Polsce,
- nowa kolumna zamykająca numer, poświęcona trendom w polskiej i światowej reklamie

Nowy layout, opracowany przez dyrektor artystyczną magazynu, Paulinę Ochnio, nie powoduje zmiany objętości pisma.

Kwietniowe TRENDY to pierwszy tego typu dodatek tematyczny, w całości poświęcony modzie. Na 64 stronach redakcja prezentuje i omawia kolekcje największych kreatorów mody, podpowiada, jak połączyć światowe trendy z polskimi, opisuje modne miejsca, w których kupujemy, bawimy się i bywamy , przedstawia najmodniejsze gadżety, kosmetyki, perfumy i kolory nadchodzącego sezonu. Następne TRENDY przygotowane będą przed sezonem jesienno - zimowym.

Twój STYL notuje od lat najwyższe i stabilne wyniki sprzedaży, czytelnictwa oraz przychodów z reklam (50 mln w ubiegłym roku). Czytelnictwo na poziomie 1 254 tysięcy jest najwyższe w segmencie.
Od stycznia do listopada 2005 r. miesięcznik sprzedawał średnio 254 tys. egz., tylko nieznacznie mniej niż przed rokiem, jednak w stosunku do większości magazynów w segmencie powiększył dystans, gdyż odnotowały one spadki sprzedaży.


Kwietniowe wydanie magazynu Twój STYL wspiera silna kampania promocyjna w TV (TVP, TVN, Polsat) i prasie.

Nakład - 300 tysięcy egzemplarzy
Cena - 7,90 zł

** PBC General, SMG/KRC Millward Brown Co, LIR, TG: ALL, I-XII 2005; N=36 092





«