,
13.07.2004

W kwietniu AUTO MOTO jako jedyny magazyn motoryzacyjny przekroczył sprzedaż 50 000 egzemplarzy:
Auto Moto sprzedał 50 970 egzemplarzy, podczas gdy Auto + 38 260, Auto Motor i Sport 34 905, GT Magazyn 32 761 , Auto Sukces 16 713. (dane ZKDP kwiecień 2004).

Dobrą sprzedaż egzemplarzową potwierdzają badania czytelnictwa za rok 2004: Auto Moto czyta 608 145 osób, Auto Motor i Sport 385 089, Auto Sukces 198 530, Auto + 159 975, GT Magazyn 134 925 (PBC General, COW, styczeń - maj 2004)


Auto Moto osiągnął w okresie styczeń 2004 - maj2004 wzrost przychodów reklamowych o 38% w stosunku do okresu styczeń 2003 - maj 2003.
Przychody w okresie: styczeń2004 - maj 2004 wyniosły: 2 072 420 PLN.
(źródło: Expert Monitor, bez autopromocji)











CD Action objął patronatem prasowym kampanię edukacyjną "Płytka wyobraźnia" organizowaną przez Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji. Do wydania sierpniowego CD Action (w wersji DVD) dołączona będzie dodatkowa płyta CD z materiałem edukacyjnym związanym z kampanią. Materiały informacyjne i przekierowanie na stronę ww.niepelnosprawni.info znajdą się także w serwisie internetowym www.cdaction.com.pl


CD ACTION

Sprzedaż: 97.643 (ZKDP, średnia sprzedaż kwiecień 2003-marzec 2004)

Czytelnictwo: CD Action czytany jest przeciętnie przez 498 tys. osób.(PBC General, COW, grudzień2003 -maj 2004). To o 21% więcej niż w ubiegłym roku.

«