Akcja społeczna Wydawnictwa Bauer: „Nasz Przyjaciel Sprzedawca”

W walce o normalność w dobie pandemii!. Czytelnicy dziękują Sprzedawcom prasy.

Wydawnictwo Bauer chce wyrazić wdzięczność  sprzedawcom prasy z kiosków, sklepów i sklepików spożywczych za ich codzienną pracę w wyjątkowo trudnych warunkach  i zaprasza Czytelników do współpracy.

W wybranych tytułach Wydawnictwa pojawiły się specjalne rubryki, w których publikowane będą zdjęcia sprzedawców wraz z ich krótkimi wypowiedziami.  Zdjęcia nasyłać będą Czytelnicy, chcący wyrazić sympatię „swoim” ulubionym sprzedawcom i podziękować za możliwość kupowania prasy pomimo trudnych okoliczności rynkowych.

W akcji udział biorą m.in. tytuły takie jak: „Tele Tydzień”, „Kurier TV”, „Świat seriali”, „TV14”, „Przyjaciółka”, „Show”, „Naj”, „Tina”, „Poradnik Domowy”, „Pani Domu”, „100 Rad”.