AUTO MOTO – EWOLUCJA LIDERA
22.06.2004

Dwutygodnik AUTO MOTO ukazuje się jutro w nowej szacie graficznej ze specjalnych dodatkiem dla czytelników : płytą CD. Na płycie znajdziemy m.in. europejskie prawo jazdy, naukę jazdy, pierwszą pomoc, dopuszczalne prędkości, kodeks drogowy.

Opracowany przez Dorotę Kaletę (dyrektor kreatywny- autorka makiety) i Wojciecha Jastrzębskiego (grafik wspomagający) layout jest dojrzalszy, spójny i łatwiejszy w odbiorze. Jednocześnie zachęca do lektury pisma i ułatwia korzystanie z zawartych w magazynie informacji.
Podstawowe zmiany wprowadzone w odnowionym Auto-Moto to m.in. umieszczenie na stronach większej liczby fachowych informacji, nowoczesna, spójna infografika oraz nowe działy techniki i porad.

"Pomimo zmiany layoutu jesteśmy nadal znanym wszystkim od lat dwutygodnikiem Auto-Moto" mówi redaktor naczelny Robert Mularczyk, " z jednej strony prezentujemy, testujemy i porównujemy najnowsze modele nie bojąc się dogłębnej i fachowej oceny. Z drugiej, fascynujemy przedstawiając pojazdy terenowe, poddane tuningowi czy też auta-legendy".


Auto Moto
- sprzedaż egzempl. za ostatni rok (07.03 - 03.04) wynosi 61 000 egz.
- COW - 644 tysiące - za ostatni kwartał 02.04 - 04.04 - PBC General, cała populacja
- wzrost przychodów reklamowych w stosunku do ubiegłego roku (01.03 - 05.03) do (01.04 - 05.04) o 38% , dane Expert Monitor bez autopromocji.










«