AUTO MOTO GRUBSZY , PORĘCZNY I TELEWIZYJNY
22.02.2005

Miesięcznik "Auto Moto" ukazuje się od marca w większej objętości (100 stron, poprzedni 88) i nowym, bardziej poręcznym formacie (210 x 280 mm). Główne tematy aktualnego wydania to przedstawienie premier salonu samochodowego w Genewie, pierwszy w Polsce sprawdzian Volkswagena Passata nowej generacji, która zadebiutuje w marcu, test Forda Focusa II, porównanie popularnych sedanów (Chevrolet Aveo, Dacia Logan, Fiat Albea, Renault Thalia), a w dziale tuning konfrontacja najsilniejszych wersji BMW M5 i Mercedesa CLS AMG.

Nakład marcowego "Auto Moto" wynosi 100 tys. egz., a cena 3,90 zł.

Miesięcznik motoryzacyjny Auto Moto pozostaje niezmiennie liderem pod względem czytelnictwa w swoim segmencie także w IV kwartale 2004 roku - według danych PBC General, COW, wszyscy, październik - grudzień Auto Moto 677 765, Auto Motor i Sport 388 833, Auto + 214 359.


Miesięcznik Auto-Moto rozpoczyna współpracę redakcyjna z Biznes Wydarzeniami (wieczorne pasmo TV Polsat). Opracowane wspólnie materiały będą emitowane w ramach wymienionej audycji.
Biznes Wydarzenia to emitowana od wielu lat audycja ekonomiczno-biznesowa, mająca stale grono widzów (plasowana obecnie w rankingach tuż za programami TV publicznej i TVN, dysponując oglądalnością na poziomie 5,2% czyli około 1,7 mln widzów, grupa wiodącą to osoby w wieku 16-49 lat z dużych i średnich miast w tym kadry średniego i wysokiego szczebla zarządzania, czyli menadżerowie).



«