Auto Moto i Motor liderami segmentu
23.11.2015

W okresie styczeń- sierpień br. liderami segmentu magazynów motoryzacyjnych pozostają tytuły Wydawnictwa Bauer:

- Motor zajmuje pierwsze miejsce wśród tygodników (średnia sprzedaż styczeń-sierpień 2015 107 tysięcy*, co oznacza dwuprocentowy wzrost w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego),

- Auto Moto jest nadal najlepiej sprzedającym się miesięcznikiem w tym segmencie średnia sprzedaż styczeń-sierpień 2015 42 tysiące egzemplarzy). Ponadto Auto Moto odnotował aż dwucyfrowy wzrost sprzedaży w sierpniu zarówno w porównaniu z lipcem br. ( 29 procent, 52 tysiące egzemplarzy sprzedanych w sierpniu), jak i z sierpniem roku ubiegłego (17 procent).

W ciągu pierwszych ośmiu miesięcy bieżącego roku sprzedaż Auto Moto i Motor stanowi 54 procent sprzedaży całego segmentu magazynów motoryzacyjnych, podczas gdy w tym samym okresie ubiegłego roku udział magazynów Bauera w tym segmencie wynosił 49 procent.*


Źródło: ZKDP, rozpowszechnianie płatne razem, średnie jednorazowe oraz sumy za okres 1-8.2015 vs 1-8.2014; opracowanie Wydawnictwo Bauer
Tytuły ujęte w analizie: Auto Moto, Auto Motor i Sport, Auto Świat, Auto Świat Poradnik, Motor, Top Gear.