Bauer debiutuje w nowym subsegmencie: dwutygodniki telewizyjne w formacie kompaktowym
27.03.2014

Telemax - od wydania 14/2014 ( w sprzedaży od 31 marca), oraz Super TV - od wydania 15/2014 (w sprzedaży od 7 kwietnia ) zmieniają częstotliwość i format.
Teraz ukazywać się będą co dwa tygodnie w nowym, kompaktowym formacie (175x240 mm).

To nowość na polskim rynku wydawniczym i jednocześnie debiut Wydawnictwa w subsegmencie popularnych dwutygodników telewizyjnych.
Sukces dwutygodników premium (TV14 i Tele Świat) potwierdził zapotrzebowanie rynku na tego rodzaju produkty.

Telemax i Super TV mają teraz zwiększoną do 96 stron objętość (do tej pory 56) i nową cenę 1,50 zł (jako tygodniki kosztowały 1,20 zł).

Telemax będzie zawierał rozbudowane rekomendacje hitów telewizyjnych na dwa tygodnie – filmowych, serialowych, rozrywkowych, dokumentalnych i sportowych z kalendarzem kibica.
Super TV natomiast skupi się na lepszej ekspozycji programu telewizyjnego.

Oba tytuły będą miały bogatą ofertę rozrywkową – aż 12 krzyżówek i łamigłówek.

Nowe Telemax i Super TV będą wsparte kampanią telewizyjną (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, stacje tematyczne), kreację spotów przygotowała agencja Digit-Art.

Redaktor naczelną obu tytułów jest Agnieszka Trojanowicz.



«