Bauer kupuje Olivię od Marquarda 27.02.2012
Wydawnictwo Bauer kupiło prawa do wydawania tytułu Olivia od Marquard Media Polska.
To już druga w tym roku, po zakupie Naj Magazyn od G+J, inwestycja Bauera w segment poradników kobiecych.
Tytuły Naj i Olivia to bardzo silne marki z dużym potencjałem rozwoju, a segment poradników jest atrakcyjny pod względem przychodów reklamowych i kolportażowych. W najbliższych tygodniach zostanie opracowana strategia pozycjonowania obu tytułów na rynku poradników, przede wszystkim w ramach portfolio Bauera.
Zarówno Naj Magazyn jak i Olivia przejdą proces rewitalizacji wsparty działaniami promocyjnymi. Zależy nam na stworzeniu platformy silnych i komplementarnych magazynów poradniczych w ramach Wydawnictwa Bauer, która obejmowałaby jak najszerszy krąg czytelniczek, a jednocześnie stanowiła unikalną ofertę dla reklamodawców. Sukcesy sprzedażowe i ekonomiczne Świata Kobiety, Kobiety i Życie oraz Tiny utwierdzają nas w słuszności obranej strategii rozwoju.- powiedział Witold Woźniak, prezes Wydawnictwa Bauer.
«