Bauer Media wzmacnia swoje struktury Agnieszka Anielska odpowiedzialna za rozwój biznesu na rynkach wschodnich Bauer Media 28.09.2015
Bauer Media tworzy nową komórkę Dział Rozwoju Nowego Biznesu dla rynków Europy Centralnej i Wschodniej. Szefem nowo utworzonego działu od 1 października 2015 będzie Agnieszka Anielska.
"Bardzo się cieszę, że udało mi się namówić do współpracy Agnieszkę Anielską. Mam nadzieję, że w jej osobie znajdę wsparcie w zakresie opieki nad naszym międzynarodowym biznesem i pomoc w pozyskiwaniu dla Bauer Media East ciekawych projektów, które w perspektywie kilku lat wzmocnią nasze portfolio. Wierzę, że poprzednie doświadczenia Agnieszki z tradycyjnych mediów i te nowe z dziedziny startupów pomogą nam skutecznie konkurować na szybko zmieniającym się rynku" - powiedział Witold Woźniak , członek zarządu Bauer Media Group.
"Jestem bardzo zadowolona, że będę mogła wziąć udział w wyjątkowym projekcie, który da mi szansę zdyskontować zarówno doświadczenia w byciu przedsiębiorcą jak i wiele lat pracy w mediach. Chciałabym stworzyć nową jakość w sposobie pozyskiwania i implementowania w ramach grupy nowych projektów. Z zainteresowaniem śledziłam poczynania Bauer Media na innych rynkach i cieszę się, że teraz będę mogła sama włączyć się w rozwój firmy" mówi Agnieszka Anielska.
Agnieszka Anielska jest ekspertem mediów, przedsiębiorcą, doradcą biznesowym. Wiele lat pracowała w mediach zdobywając doświadczenia z dziedziny zarządzania, rozwoju biznesu, restrukturyzacji kierując Gruener+Jahr (Dyrektor Zarządzający), Muratorem, SuperExpressem i Grupą Radiową Time (Prezes). Zanim rozpoczęła karierę w mediach pracowała dla firmy farmaceutycznej Novartis i była konsultantem w firmie Ernst&Young.
Agnieszka jest zafascynowana połączeniem starego z nowym, on i offline i jest zaangażowana w kilka inicjatyw łączących tradycyjny biznes z internetem. Jej zainteresowania dotyczą mediów i komunikacji, contextual shopping, content marketing, content curation, e-commerce, ochrony zdrowia, designu. Jest założycielem i głównym udziałowcem Probello agregatora usług urodowych. Była jednym z partnerów-założycieli projektu cyfrowej gotówki Billon. Jest także współzałożycielem Starpharmy firmy farmaceutycznej specjalizującej się w naturalnych suplementach diety.
Agnieszka Anielska jest mentorem w programie T-Mobile dla startupów technologicznych hub:raum. Hub:raum obejmuje swoim zasięgiem Europę Centralną i Środkową i koncentruje się na wyszukiwaniu najbardziej innowacyjnych i niezwykłych pomysłów na biznes w regionie CEE.
Jest absolwentką Wydziału Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Handlowej. Ukończyła program marketingowy Norweskiej Szkoły Marketingu. Studiowała marketing i komunikację w Niemczech na uniwersytetach w Bochum i Duisburgu. Brała udział w wielu szkoleniach między innymi w Mastering New Challenge na Harvard Business School and Fuehrungskollegg dwuletnim programie dla wyższej kadry managerskiej koncernu Bertelsmann zorganizowanym wspólnie z Uniwersytetem w Zurychu.
Agnieszka Anielska jest absolwentką programu amerykańskiego Departamentu Stanu/ Fortune/Vital Voices Global Womens Mentoring Partnership i członkiem Rady Vital Voices w Polsce.