Bauer ogłasza strategię dla nowych poradników: Naj dwutygodnikiem a Olivia nowoczesnym miesięcznikiem. Planowana silna kampania 13.03.2012
Na początku lata b.r. Wydawnictwo Bauer planuje przeprowadzenie istotnych zmian w magazynach Naj i Olivia, które mają na celu stworzenie, uwzględniając dotychczasowe portfolio, silnej platformy tytułów w segmencie wysokonakładowych poradników.
Naj Magazyn będzie docelowo wydawany jako dwutygodnik pod znaną i cenioną marką Naj i będzie w ofercie Bauera naturalnym uzupełnieniem dla dwutygodnika Tina w grupie młodszych czytelniczek. Naj tradycyjnie kupowany był przez czytelniczki młodsze, miejskie, reprezentujące wyższe dochody niż pozostałe dwutygodniki. To bardzo atrakcyjna grupa komercyjna i czytelnicza, co w połączeniu z planowanym istotnym zwiększeniem sprzedaży, powinno zapewnić dwutygodnikowi Naj sukces finansowy.
Olivia pozostanie miesięcznikiem. W stosunku do dotychczas realizowanej koncepcji, nabierze bardziej poradniczego, inspirującego i praktycznego charakteru. Olivia zachowa wszelkie atrybuty segmentu Premium (duża objętość, klejony grzbiet, lakierowana okładka) i będzie młodszą siostrą dla Świata Kobiety i Kobiety i Życie. Adresowana będzie do młodych, aktywnych kobiet, lubiących zmiany, świadomych swoich celów i potrafiących je skutecznie realizować.
W stosunku do obu tytułów zaplanowana jest silna kampania reklamowa w telewizji, radiu, prasie i internecie, mająca na celu istotne zwiększenie poziomów sprzedaży i lojalności czytelniczej.
W efekcie oferta Wydawnictwa Bauer w segmencie poradników będzie obejmowała aż pięć wysokonakładowych magazynów: dwóch dwutygodników (Naj i Tina) i trzech miesięczników (Olivia, Świat Kobiety i Kobieta i Życie). Będą one zróżnicowane pod względem charakteru, treści i grupy docelowej, tworząc łącznie szeroką i komplementarną ofertę, zarówno dla czytelniczek jak i dla klientów reklamowych.
Dalsze szczegóły dotyczące zaplanowanych zmian zostaną zaprezentowane w kolejnych tygodniach.
«