BAUER URUCHAMIA NOWY WORTAL, PRZEJMUJE I ZATRUDNIA
08.08.2007


Działa już nowy serwis internetowy dla nastolatek - twist.pl. Stanowi on uzupełnienie oraz uatrakcyjnienie oferty miesięcznika Twist i jest skierowany do dziewcząt w wieku 14-19 lat, przede wszystkim mieszkanek miast. Serwis zawiera bogaty zbiór materiałów z dziedziny mody i urody, reportaże, psychotesty, quizy, horoskopy, najświeższe informacje z życia gwiazd. Użytkowniczki strony będą mogły zakładać kluby tematyczne, pisać blogi i brać udział w atrakcyjnych konkursach. Witryna stanowi także ważne narzędzie komunikacji redakcji magazynu Twist z czytelniczkami.



Biuro Reklamy Wydawnictwa BAUER przejmuje sprzedaż reklam na bravo.pl

Od 1 sierpnia sprzedaż reklam na portalu społecznościowym bravo.pl przejmuje bezpośrednio Dział Reklamy Mediów Młodzieżowych Wydawnictwa BAUER. Portal związany jest z grupą magazynów Bravo, Bravo Girl!, Bravo Sport. Dotychczas
w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej był obsługiwany przez internetową sieć reklamową IDMnet. Wydawnictwo BAUER podjęło taką decyzję ze względu na możliwość wykorzystania synergii mediów tradycyjnych (prasa młodzieżowa) z mediami interaktywnymi (portal społecznościowy bravo.pl, wortal twist.pl, reklama mobilna), które zyskują rosnący udział w budżetach marketingowych reklamodawców.

...i zatrudnia Agatę Domalską na stanowisku Specjalisty ds. Reklamy Internetowej w Dziale Reklamy Mediów Młodzieżowych

Agata Domalska będzie odpowiadać za sprzedaż powierzchni reklamowej
w magazynach młodzieżowych Wydawnictwa Bauer oraz na portalu bravo.pl i wortalu twist.pl (nowy wortal miesięcznika Twist ).

Agata Domalska związana jest z branżą internetową od ponad dwóch lat. Współpracowała m.in. z o2.pl oraz z serwisami internetowymi Grupy Wydawniczej Infor S.A. (gazetaprawna.pl oraz infor.pl).



«