Bauer wprowadza nowy dwutygodnik NAJ, 6,6 miliona na promocję 13.07.2012
Od 16 lipca Wydawnictwo Bauer wprowadza nowy, odmieniony dwutygodnik Naj.
Nowa koncepcja okładki NAJ to powrót do logotypu z czasów największej popularności i wiarygodności tytułu, kiedy był tygodnikiem. Magazyn drukowany jest na papierze najwyższej w segmencie jakości (Norcote G 57 g/qm LWC), a na okładce zawsze będzie występował piąty kolor (to także nowość w segmencie dwutygodników).
Zmianie ulega format - z dotychczasowego 210x280 mm na 225x285 mm - oraz oprawa pisma - z klejonej na zeszytową. Planowana objętość to 76 stron.
Naj jest w ofercie Wydawnictwa Bauer naturalnym uzupełnieniem dla dwutygodnika Tina w grupie młodszych czytelniczek.
Tytuł tradycyjnie kupowany był przez czytelniczki młodsze, miejskie, posiadające wyższe dochody niż pozostałe dwutygodniki. To bardzo atrakcyjna grupa komercyjna i czytelnicza.
Z tego powodu nowa makieta dwutygodnika Naj jest bardziej nowoczesna w porównaniu do innych pism z segmentu.
Dominują w niej żywe kolory, a tematy prezentowane są w nowatorski sposób. Na szczególną uwagę zasługuje atrakcyjny i innowacyjny layout działów mody i urody. Cała makieta zawiera dużo elementów nowoczesnej grafiki, takich jak: modułowy sposób prezentowania tematów, dynamiczne zdjęcia, dużo elementów szybkiego czytania, tabel, diagramów, rysunków. Jednocześnie dobór fontów, kolorów i zdjęć znacznie podnosi atrakcyjność Magazynu i nadaje mu elegancką formę.
Struktura i koncepcja pisma dostosowane są także do potrzeb wymagającej i świadomej swoich potrzeb czytelniczki. W wyniku zmian Naj, w porównaniu z innymi dwutygodnikami, ma teraz najwięcej stron o modzie, urodzie i psychologii, dietach i dobrej formie. Obszerne są także (tradycyjnie bardzo ważne w tym segmencie) takie działy, jak: zdrowie, kuchnia, dom.
Otwierające część poradnikową pisma działy mody i urody nabrały bardzo nowatorskiej formy: moda prezentowana jest w 3 wariantach moda trendy, gotowe zestawy i shopping. Uroda ma mocne wizualne otwarcie, została bardzo urozmaicona merytorycznie.
Na szczególną uwagę zasługuje również psychologia, która koncentruje się na głównych obszarach życia kobiety: relacjach z partnerem, dziećmi oraz w pracy.
Pismo zyskało bardziej praktyczny i poradnikowy charakter, a jego wiarygodność budowana jest poprzez obecność ekspertów w niemal każdym materiale.
Dla tytułu zaplanowana jest silna kampania reklamowa. Promocja obejmuje: telewizję (TVP, Polsat, TVN, Zone Romantica, TVS, Movies 24, AXN Crime, 13th Street Universal, Travel Ch, Ale Kino, Tele5, Club TV, FilmBox, Zone Reality, Zone Europa, Domo, AXN, Universal Channel, Kuchnia TV, Fox Life, Kino Polska ), radio (RMF) i prasę (m.in. Show, Tele Tydzień, To&Owo, Kurier TV, TV 14, Świat Seriali, Życie na Gorąco, Chwila dla Ciebie, Takie jest Życie).
Przewidywane wydatki na promocję wynoszą ok. 6.6 mln zł do końca roku.
Za realizację nowej kampanii odpowiedzialna jest firma Happy Hours, za zakup mediów MEC.
Pierwszy numer dwutygodnika Naj ukaże się w nakładzie 500 tysięcy egzemplarzy, objętości 76 stron, w promocyjnej cenie 1 złoty. Docelowo tytuł ma mieć najwyższą w segmencie cenę egzemplarzową, a celem Wydawcy jest osiągnięcie sprzedaży na poziomie około 200 tysięcy egzemplarzy.
Dwutygodnik Naj ukazywać się będzie w jednej wersji, bez dodatków.
«