Bauer Wydawcą 20-lecia w Polsce 28.01.2014
Media&Marketing Polska, w specjalnym Raporcie opublikowanym z okazji dwudziestych urodzin magazynu, przyznał Wydawnictwu Bauer tytuł Wydawcy 20-lecia.
W uzasadnieniu redakcja Media&Marketing Polska pisze między innymi: Proste pomysły na tytuły, konsekwencja w działaniu, żelazne trzymanie ram finansowych, szybkie reakcje na sygnały z rynku. To tylko kilka elementów, które pozwoliły Bauerowi stać się najważniejszym graczem prasowym w Polsce. Wydawnictwo Bauer zdystansowało swoich konkurentów. W ciągu ponad 20 lat obecności na polskim rynku pokazał, że potrafi doskonale wyczuwać szanse na przejęcia, debiuty czy poszerzenia swojej strefy wpływów. /
/
Obecnie Bauer jest liderem w segmencie pism luksusowych (30 proc.), miesięczników poradniczych - 47 proc., tygodników poradniczych i poradniczo - rozrywkowych - 88 proc., komputerowych - 71 proc. i tv guide'ach - 91 proc. /
/
Jak widać taka strategia przynosi efekty, a kierownictwo wydawnictwa jest jednym z najstabilniejszych. Można być pewnym, że Bauer nie powiedział jeszcze ostatniego słowa i zamierza dalej wykorzystywać swoje atuty, czyli wsparcie innych mediów z grupy - w tym m.in. portalu Interia.pl oraz grupy radiowej RMF.FM. Takiej siły nie można ignorować.
«