BIURO REKLAMY WYDAWNICTWA BAUER WPROWADZA PAKIET BAUER MAN
07.12.2006

Bauer Man to kolejna, po wprowadzonym na przełomie maja i czerwca pakiecie Premium TV (Tele Tydzień, Tele Świat i To&Owo), propozycja dla klientów reklamowych Wydawnictwa.

Pakiet tworzy pięć magazynów Auto Moto, Motor, PC Format, CD Action i To&Owo, poruszających najbardziej interesujące mężczyzn tematy w prasie.

Nowy pakiet dociera do zamożnych, wykształconych mężczyzn, mieszkańców miast. Czytelnictwo wśród mężczyzn pakietu Bauer Man wynosi ponad 2,9 mln osób. Bauer Man gwarantuje najniższe koszty dotarcia i największy zasięg w atrakcyjnej dla reklamodawców grupie docelowej. Średnia sprzedaż magazynów wchodzących obecnie w skład pakietu Bauer Man od marca do sierpnia br. wyniosła ponad 801 tys. egz.

Sprzedaż pakietu Bauer Man rusza w dniu dzisiejszym.

Dane na podstawie:
-PBC General, SMG/KRC MillwardBrown CO., OTS1+ (grupa tytułów), grupa celowa: mężczyzna15+; Fale [6]: maj - październik 2006 (CAPI)
-ZKDP, średnie rozpowszechnianie płatne (suma), marzec-sierpień 2006; tytuły: Auto Moto, Motor, PC Format, CD Action i To&Owo.

«