BRAVO GIRL! rośnie i pachnie
12.05.2003

BRAVO GIRL! rośnie i pachnie

W czwartek 15 maja 2003 pojawi się na rynku 10 numer BRAVO GiRL! z super dodatkiem - perfumami. Wydaniu będzie towarzyszyła kampania telewizyjna w Polsacie, TVN i MTV. Kreację przygotowała agencja Happy Hours a media zaplanował Mediaedge:cia.

Dwutygodnik BRAVO GIRL! jest najlepiej sprzedającym się i najbardziej dostępnym czasopismem dla nastolatek w wieku od 14 od 18 lat. Jako poradnik stawia na praktyczność, przydatność i użytkowość, jest przyjaciółką czytelniczki.

BRAVO GIRL! to aktualność, masowość, i szeroki zasięg, ekonomiczne zagospodarowanie powierzchni i kompaktowa tematyka, dopasowanie do grupy celowej i duża świadomość marki.

Mimo recesji na rynku i dużej konkurencji w segmencie prasy dla nastolatek obserwujemy wzrost sprzedaży BRAVO GIRL! z poziomu 193 600 (średnia za rok 2001) do poziomu 206 200 (średnia za rok 2002).





Nowy kierownik segmentu pism kobiecych K-1 Wydawnictwa Bauer

Katarzyna Krzywińska została nowym kierownikiem biura reklamy segmentu pism kobiecych K-1 (BELLA, Magazyn dla Rodziców Mama i Dziecko, Świat Kobiety i TINA).

Katarzyna Krzywińska ukończyła Wyższą Szkołę Komunikowania i Mediów Społecznych.
Poprzednio, w latach1998-2003 , pracowała w Wydawnictwie Egmont Polska na stanowisku Advertising Sales Managera, odpowiedzialnego za segment prasy dziecięcej i młodzieżowej.


«