BRAWO dla BRAVO 18.09.2003
Lider w segmencie czasopism młodzieżowych miał rewelacyjne wakacje!
Średnia sprzedaż Bravo w III kwartale 2003 utrzymuje się na poziomie 290 tys. egzemplarzy (prognozowany wzrost o 12% w stosunku do II kw. tego roku - dane własne Wydawnictwa Bauer).
Największy magazyn młodzieżowy na polskim rynku - dwutygodnik BRAVO - od numeru 19/2003 zmodyfikował strukturę i layout. Zmiany są wynikiem bardzo dokładnych badań przeprowadzonych na grupie docelowej, podyktowanych chęcią lepszego dopasowania tematyki oraz layoutu pisma do zmieniających się gustów i wymagań młodzieży.
Zawartość magazynu została podzielona na cztery działy: "Gwiazdy" (wiadomości ze świata show biznesu, portrety gwiazd), "Życie" (reportaż, miłość, dojrzewanie), "Na luzie" (rozrywka) i "Info" (trendy, nowości płytowe i kinowe, listy przebojów). Podział ten jest zbieżny z czterema głównymi obszarami zainteresowań czytelników Bravo. Spis treści jest bardziej przejrzysty i uporządkowany. Jednocześnie wprowadzona została nowoczesna nawigacja : rozróżnienie kolorystyczne poszczególnych działów w postaci pionowych pasków informacyjnych z nazwą działu.
To jednak nie wszystkie zmiany dokonane w layoucie. Na uporządkowanie i czytelność wpływa również odważniejsze operowanie białą powierzchnią. Zmienione zostały nazwy większości rubryk pisma.
Sprzedaż BRAVO nr 19/2003 (wg prognoz Wydawnictwa na poziomie 325 tys. egzemplarzy) była wsparta kampanią telewizyjną oraz gadżetem.
«