CD ACTION I CLICK! I DŁUGO DŁUGO NIC 05.07.2005
Dwa magazyny Wydawnictwa Bauer dla komputerowych graczy zajmują pierwsze dwa miejsca w segmencie.
Magazyn CLICK! od dwóch miesięcy zajmuje wg. prognoz Wydawcy drugie miejsce w segmencie dzięki sprzedaży przekraczającej 75 tysięcy egzemplarzy.
Liderem segmentu pozostaje CD ACTON. Średnia sprzedaż za pierwsze trzy miesiące 2005 to 92 tysiące egzemplarzy
Znacznie zwiększyły się także przychody z reklam. W pierwszym półroczu 2005 roku Click odnotował wpływy na poziomie 769 tysięcy zł. co dało 23% wzrost w porównaniu z pierwszym półroczem 2004 roku.
CLICK!
Magazyn poświęcony grom komputerowym, Internetowi oraz komputerom. Zawiera zapowiedzi i recenzje najnowszych tytułów, poradniki, oraz , w każdym numerze, CD ROM z pełną wersją gry. Przeznaczony dla młodzieży w wieku 10-24 lata.
Źródła danych:
Sprzedaż CDA - źródło ZKDP- styczeń 2005 - marzec 2005
Przychody reklamowe Clicka - Expert Monitor styczeń 2005 -
czerwiec 2005
«