CD-Action obniża cenę i promuje się w telewizji
05.09.2005

Od numeru 10/2005 zmienia się cena egzemplarzowa CD-Action. Edycja z DVD będzie teraz kosztować 14,90, a edycja z 4 CD 14,99 PLN.

Wydanie październikowe będzie promowane w telewizji publicznej, w Polsacie, TVN i młodzieżowych kanałach tematycznych.

CD Action notuje wzrosty czytelnictwa. W ostatnich 12 miesiącach (sierpień 04-lipiec 05) przeciętna liczba czytelników magazynu wzrosła do 542 tys. (tj. o 20%) w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku.

Wzrosły również przychody reklamowe tytułu. W okresie styczeń-lipiec 2005 tytuł zarobił 2 733 tys. zł. - o 14% więcej niż w tym samym okresie 2004 roku.

Źródło: PBC General A Millward Brown Company, COW, wszyscy, sierpień-lipiec 04/05; Expert Monitor, przychody wg cenników, bez autopromocji.



«