CLICK! JAK NOWY
18.08.2008

Od wydania 9/2008 (na rynku 20 sierpnia) miesięcznik Click! ukazuje się z nowym logo, w nowej, odświeżonej formule i w wyższym niż dotychczas nakładzie.

Nowy profil magazynu wyraża następujące hasło:
Gry - Komputery - Konsole - Technologie - E-sport.


Po przeprowadzonych zmianach magazyn Click! , kierowany przez Tymona Smektałę, to nowoczesny, masowy magazyn dla pasjonatów interaktywnej rozrywki w każdym wieku i na każdym poziomie zaawansowania, który:
- informuje o wszystkich grach na PC i konsole,
- zawiera aktualności na temat największych nadchodzących hitów,
- zamieszcza szczegółowe recenzje ,
- zawiera rozbudowaną część poradnikową (solucje, podpowiedzi, kody) i technologiczną (testy porównawcze, poradniki).

Do każdego wydania magazynu dołączana jest płyta DVD, na której znajdują się trzy pełne wersje gier. W pierwszym numerze po zmianach - 9/08 - są to takie tytuły, jak: Call of Juarez (najlepszy polski FPS), FearZone: Strefa 22 (survival horror w stylu Resident Evil) oraz gra logiczna Crazy Machines: 101 nowych zagadek.


Click! w nowej formule staje się jeszcze bardziej atrakcyjnym także dla starszych czytelników, graczy z przedziału wiekowego 24-30, obecnie najliczniejszej i najbardziej atrakcyjnej grupy czytelników zainteresowanych gamingiem.

Dzięki odświeżeniu formuły pisma i dokonanym zmianom w jego zawartości Click! ma szanse trafić do szerszej niż dotychczas grupy odbiorców.
Przeprowadzone zmiany zostały oparte o dogłębnie zanalizowane potrzeby czytelników i bardzo dobrze przyjęte w trakcie rozlicznych i kompleksowych badań rynkowych.



Zwiększeniu ulega format magazynu ( 230 x 315 mm), nakład zostaje podniesiony do 120 tysięcy egzemplarzy (do tej pory wynosił on średnio około 95 000 egz.).
Nowa cena magazynu Click! to 8,50 zł (poprzednio - 6,99 zł)

Nowy Click! Wspierany będzie kampanią reklamową i promocyjną w telewizji (TVP 1, TVP2, Polsat, TVN oraz BBC Knowledge), Internecie (Interia, serwisy internetowe Wydawnictwa Bauer), w punktach sprzedaży i w tytułach prasowych Wydawnictwa Bauer. Za zakup mediów odpowiada Mediaedge:CIA, kreację przygotowaną przez redakcję zrealizowała firma DigitArt.

CLICK!
• Miesięcznik
• średni nakład: 95 061 egz.*
• rozpowszechnianie płatne razem: 50 284 egz.*
• czytelnictwo: 294 000 osób**

* źródło: ZKDP, średni nakład jednorazowy, rozpowszechnianie płatne razem;czerwiec 2007 - maj 2008;
**źródło: Polskie Badania Czytelnictwa, MillwardBrown SMG/KRC, wskaźnik CPW, grupa wszyscy 15+;lipiec 2007 - czerwiec 2008 ; N = 46 872



«