CROSSMEDIOWY PROJEKT BAUER MEDIA DLA BNP PARIBAS FORTIS
23.06.2010

14 czerwca INTERIA.PL oraz radio RMF FM ruszyły z konkursem promującym Dwuwalutowy Kredyt Mieszkaniowy banku BNP Paribas Fortis.

Konkurs podzielony został na dwa tygodniowe etapy, w każdy piątek rozgrywane są finały.

Projekt został przygotowany przez Dział Oferty Multimedialnej Bauer Media.

Konkurs skierowany jest przede wszystkim do osób w wieku 30-50 lat, które chętnie i często korzystają z internetu oraz słuchają radia. Ma na celu przybliżenie zagadnień związanych z tematyką kredytów hipotecznych oraz poinformowanie o nowym, Dwuwalutowym Kredycie Mieszkaniowym (PLN i EUR). Jest na razie jedynym takim produktem dostępnym na rynku polskim.

Konkurs prowadzony jest na antenie radia RMF FM, w porannym programie "Wstawaj, szkoda dnia". Drugi i zarazem ostatni finał odbędzie się w najbliższy piątek między 6:00 a 9:00.

Zainteresowani udziałem w konkursie muszą najpierw odpowiedzieć na pytania na specjalnie stworzonej stronie www.dwuwalutowy.interia.pl oraz wypełnić formularz konkursowy. Na stronie WWW zostały także umieszczone informacje dotyczące promowanego produktu bankowego.

Ze strony marketera projektem kieruje Agnieszka Wielogórska, Menedżer Komunikacji Marketingowej.





«