Dalsze wzrosty w segmencie motoryzacyjnym. Auto Moto: najwyższa œrednia od szeœciu lat!
27.01.2014

W okresie styczeń-październik 2013 magazyn Auto Moto odnotował najwyższą średnią rozpowszechniania razem (43 210 egzemplarzy) od sześciu lat! W powyższym okresie wzrosło także, aż o osiem procent, czytelnictwo tego magazynu.
W samym październiku rozpowszechnianie płatne Auto Moto było o cztery procent wyższe w stosunku do października 2012 roku.

Wzrosty odnotował również tygodnik Motor: rozpowszechnianie płatne tego tygodnika wzrosło w listopadzie aż o 16 procent w stosunku do poprzedniego miesiąca i o 12 procent w stosunku do listopada 2012 roku.
Rośnie również czytelnictwo Motoru – o osiem procent w okresie styczeń – listopad 2013.


* Źródło: ZKDP; średnia z rozpowszechniania płatnego razem
** Źródło: PBC General; Millward Brown; 12.2012-11.2013; CPW; TG: wszyscy 15+; n = 42091; 1-11.2013; n = 38087; opracowanie Wydawnictwo Bauer


«