DWUTYGODNIK BRAVO GIRL! W NOWEJ ODSŁONIE 05.11.2008
6 listopada ukazuje się dwutygodnik BRAVO GIRL! w nowej odsłonie.
Zmiany w piśmie objęły zarówno szatę graficzną, jak i zawartość merytoryczną pisma.
Ich celem było podkreślenie poradniczego charakteru magazynu. Grafika jest nowoczesna i przejrzysta, dostosowana do gustów młodzieżowej grupy docelowej. Materiały zostały uporządkowane w działy: moda, uroda, porady, chłopaki + miłość i rozrywka. Pojawiły się nowe rubryki, a dotychczasowe zyskały inne nazwy. Wprowadzona została czytelna nawigacja dwustopniowa: kolor + nazwa rubryki.
Dzięki zmianom pismo stało się bardziej nowoczesne i spełnia oczekiwania czytelniczek, czego dowodem były badania jakościowe przeprowadzone w czterech miastach Polski. Na badaniach czytelniczki spontanicznie wskazywały na zmiany i odnosiły się do nich entuzjastycznie.
Nowe BRAVO GIRL to przede wszystkim:
- więcej porad,
- dwa reportaże,
- rozbudowane działy mody i urody,
- czytelna i jasna nawigacja
- struktura blokowa.
Nowe BRAVO GIRL jest współczesnym poradnikiem dla szerokiej grupy nastolatek, zarówno z dużych miast jak i małych miasteczek. Pismo rozwiązuje problemy i odpowiada na pytania, które zadaje sobie każda typowa nastolatka w Polsce. Tematy poruszane w BRAVO GIRL obejmują wszystkie dziedziny życia czytelniczek: moda, uroda, gwiazdy, chłopaki, miłość, przyjaźń, szkoła, rodzice, problemy zdrowotne i psychologiczne, rozrywka itp.
Wsparcie reklamowe BRAVO GIRL nr 23/2008:
Relaunch numeru 23/2008 BRAVO GIRL będzie wsparty telewizyjną, ogólnopolską kampanią reklamową. Kreację przygotowała agencja Happy Hours, zakup mediów: Mediaedge:cia oraz kampanią internetową: bravo.pl, interia.pl
«