Dwutygodniki Bauera zdobywajš nowych czytelników 14.11.2013
Nadal dynamicznie rośnie czytelnictwo dwutygodników telewizyjnych Tele Świat i TV14, wynika z najnowszej fali PBC. W okresie styczeń-wrzesień 2013 czytelnictwo TV14 wzrosło aż o 11 procent, a Tele Świata o 4 procent w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego*.
Dwutygodnik TV14 odnotował też wzrost rozpowszechniania płatnego razem (wrzesień 2012 - sierpień 2013 vs wrzesień 2011 - sierpień 2012)**.
Wydawnictwo Bauer wprowadziło pierwsze dwutygodniki z programem telewizyjnym we wrześniu 2009 roku, wykorzystując formułę sprawdzoną w wielu krajach Europy. Od początku pozycję lidera w tym segmencie zajmuje Tele Świat, którego rozpowszechnianie płatne razem przekracza obecnie 382 tysiące egzemplarzy.***
W badanym okresie rośnie również nadal czytelnictwo dwutygodnika poradniczego NAJ. Tytuł ten odnotował jedyny dwucyfrowy wzrost w segmencie aż o 26 procent*.
Liczba czytelniczek NAJa wzrasta z miesiąca na miesiąc i wynosi obecnie blisko 1,9 mln osób.
* PBC General; Millward Brown; 1-9.2013 vs. 1-9.2012; CPW; TG: wszyscy 15+; n = 31 582/ n= 36 181
** Źródło: ZKDP; rozpowszechnianie płatne razem; sumy i średnie za okres 9.2012-8.2013.20 w porównaniu do analogicznego okresu ubr.
*** ZKDP; j.w.
«