FUN CLUB OŻYWIŁ SEGMENT MŁODZIEŻOWY 28.05.2009
Miesięcznik Fun Club zanotował wzrost sprzedaży egzemplarzowej w okresie marzec 2008 - luty 2009 w porównaniu z analogicznym okresem 2007-2008.
Dynamika wzrostu wyniosła 9%.
Średni poziom sprzedaży miesięcznika Fun Club w okresie marzec 2008 - luty 2009 wyniósł 126 948 egzemplarzy, co daje magazynowi drugie miejsce w segmencie miesięczników skierowanych do młodzieży.
Na pierwszym miejscu plasuje się magazyn TWIST (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem 156 550 egzemplarzy średniej sprzedaży w analogicznym okresie.
Ponadto Fun Club zanotował wzrost czytelnictwa o 10% w okresie październik 2008-marzec 2009 w porównaniu z analogicznym okresem 2007-2009.
"Wyniki sprzedaży oraz rosnące czytelnictwo pozwala wierzyć, że Fun Club ożywił swoim nowatorskim konceptem segment prasy młodzieżowej - twierdzi wydawca pism młodzieżowych Wydawnictwa Bauer, Monika Maciąg - sukces magazynu Fun Club świadczy o tym, że młodzież jest nadal zainteresowana czytaniem i kupowaniem prasy. Powodzenie każdego pisma zależy jednak od niestandardowego podejścia, unikalnego konceptu oraz ciągłego zaskakiwania czytelnika zarówno rozwiązaniami graficznymi jak i tematyką. Fun Club jest jedynym magazynem w Polsce, który prezentuje tematy interesujące młodzież przez pryzmat gwiazd".
«