FUN CLUB OŻYWIŁ SEGMENT MŁODZIEŻOWY
28.05.2009

Miesięcznik Fun Club zanotował wzrost sprzedaży egzemplarzowej w okresie marzec 2008 - luty 2009 w porównaniu z analogicznym okresem 2007-2008.

Dynamika wzrostu wyniosła 9%.

Średni poziom sprzedaży miesięcznika Fun Club w okresie marzec 2008 - luty 2009 wyniósł 126 948 egzemplarzy, co daje magazynowi drugie miejsce w segmencie miesięczników skierowanych do młodzieży.

Na pierwszym miejscu plasuje się magazyn TWIST (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem 156 550 egzemplarzy średniej sprzedaży w analogicznym okresie.

Ponadto Fun Club zanotował wzrost czytelnictwa o 10% w okresie październik 2008-marzec 2009 w porównaniu z analogicznym okresem 2007-2009.

"Wyniki sprzedaży oraz rosnące czytelnictwo pozwala wierzyć, że Fun Club ożywił swoim nowatorskim konceptem segment prasy młodzieżowej - twierdzi wydawca pism młodzieżowych Wydawnictwa Bauer, Monika Maciąg - sukces magazynu Fun Club świadczy o tym, że młodzież jest nadal zainteresowana czytaniem i kupowaniem prasy. Powodzenie każdego pisma zależy jednak od niestandardowego podejścia, unikalnego konceptu oraz ciągłego zaskakiwania czytelnika zarówno rozwiązaniami graficznymi jak i tematyką. Fun Club jest jedynym magazynem w Polsce, który prezentuje tematy interesujące młodzież przez pryzmat gwiazd".


«