FUN CLUB zwiększa objętość, format i zawartość
08.08.2011



Miesięcznik Fun Club, począwszy od numeru 9. (na rynku od 11 sierpnia) zwiększa objętość z 60 d 68 stron oraz format (210x280, poprzednio 205x265), zmienia szatę graficzną i wzbogaca zawartość merytoryczną. W magazynie pojawią się nowe rubryki takie jak Fotostory, Hit&kit, Trendometr, zwiększona zostanie ilość plakatów.

Tematyka pisma nie ulegnie zmianie. Zmodyfikowane zostanie logo tytułu.

W Fun Clubie zmianie ulegnie strategia marketingowa. W każdym wydaniu czytelniczka znajdzie dwa gwiazdorskie dodatki.


Numer 9/2011 będzie reklamowany w telewizji ogólnopolskiej na kanałach młodzieżowych, w pismach wydawnictwa Bauer, internecie oraz radiu. Za zakup mediów odpowiada MEC, kreacja – Wydawnictwo Bauer /produkcja ITC.




«