Grazia magazynem crossegmentowym. Wiele nowoci w luksusowym layoucie. 29.09.2014
Od wydania 19. (na rynku od 18 września) dwutygodnik Grazia poszerza swoją formułę i wprowadza szereg zmian. Grazia łączy teraz w nowatorskiej formule treści magazynu lifestylowego z elementami charakterystycznymi dla segmentu people. Co dwa tygodnie kompetentnie i dogłębnie informuje o tym, czym żyją kobiety w Londynie, Paryżu, Nowym Jorku czy Warszawie. Rozmawia z największymi gwiazdami muzyki i filmu, publikuje najświeższe informacje ze świata polskiego i zagranicznego szołbiznesu, a równocześnie prezentuje i omawia to, co aktualnie najbardziej interesuje polskie czytelniczki.
19. wydanie Grazii ukazuje się w odświeżonym, bardziej luksusowym layoucie i nowej kolorystyce.
Odnowiona od wydania 19. (na rynku od 18 września) dwutygodnik Grazia poszerza swoją formułę i wprowadza szereg zmian. Grazia łączy teraz w nowatorskiej formule treści magazynu lifestylowego z elementami charakterystycznymi dla segmentu people. Co dwa tygodnie kompetentnie i dogłębnie informuje o tym, czym żyją kobiety w Londynie, Paryżu, Nowym Jorku czy Warszawie. Rozmawia z największymi gwiazdami muzyki i filmu, publikuje najświeższe informacje ze świata polskiego i zagranicznego szołbiznesu, a równocześnie prezentuje i omawia to, co aktualnie najbardziej interesuje polskie czytelniczki.
19. wydanie Grazii ukazuje się w odświeżonym, bardziej luksusowym layoucie i nowej kolorystyce. Odnowiona, dynamiczna, makieta oddaje hasło magazynu: Luksus. Ludzie. Lifestyle.
Grazia to teraz dwutygodnik z wieloma typowymi dla miesięcznika cechami. Ta sprawdzona w wielu krajach Europy crossegmentowa koncepcja zakłada nowatorskie połączenie wielu fascynujących kobiety dziedzin życia, przedstawiając je w rzetelny, wyczerpujący, typowy dla miesięczników sposób. Stąd w Grazii znajdują się nie tylko pogłębione wywiady z autorskimi sesjami zdjęciowymi i reportaże związane z aktualnymi problemami społecznymi lub trendami, ale także - poszerzone działy Moda (najnowsze trendy ze światowych stolic mody i najbardziej aktualne zdjęcia), Kuchnia (najwyższej jakości zdjęcia i sesje kulinarne) oraz, obecne teraz w każdym numerze, działy Zdrowie i Wnętrza. Ten wyjątkowy miks tematyczny wykorzystuje doświadczenie trzech edycji Grazii, które odniosły największy sukces na swoich rynkach: włoskiej, angielskiej i francuskiej.
Powyższa koncepcja oznacza ekspansję Grazii, zajmującej stabilną pozycję w segmencie people premium, w stronę segmentu modowo-lifestylowego. Jednocześnie Grazia, pozostając ekspertem w dziedzinie people, wzmacnia swój charakter magazynowy (wywiady, reportaże). Ukazując się częściej niż miesięczniki, szybko i obszerniej nie tylko informuje czytelniczki o wydarzeniach z życia sław, ale także porusza gorące tematy społeczne wzbogacając je wysokiej jakości publicystyką.
Nowa Grazia ukazuje się w niezmienionej cenie i powiększonej objętości, a jej wprowadzenie jest wsparte kampanią prasową w tytułach Wydawnictwa Bauer oraz kampanią internetową (Interia).
«