Kibice EURO2012 czytają magazyny telewizyjne
28.06.2012

Przygotowane specjalnie na Euro 2012 wydania pism telewizyjnych spotkały się z wyjątkowo dużym zainteresowaniem czytelników. Z prognoz Wydawcy wynika, że:

- Sprzedaż ogółem tygodnika Tele Tydzień nr. 23 z bookletem na Euro będzie o 17% wyższa od analogicznego wydania w roku ubiegłym. *

- Sprzedaż ogółem tygodnika To i Owo nr. 23 z dodatkiem na Euro będzie o 18% wyższa od analogicznego wydania w roku ubiegłym. *

- Sprzedaż ogółem wydań dwutygodników przygotowanych z okazji Euro 2012 także wzrosła – Tele Świata nr. 11 o 14%*, a TV 14 nr. 12 o 42%. *

W przypadku dwutygodników z programem telewizyjnym widoczny jest ciągły wzrost sprzedaży. Średnia, prognozowana, sprzedaż ogółem wydań Tele Świata 1-12/2012 będzie wyższa o 8%** w porównaniu z analogicznymi wydaniami w 2011 roku.
Średnia, prognozowana, sprzedaż ogółem wydań 1-13/2012 TV14 będzie wyższa o 15%** w porównaniu z analogicznymi wydaniami 2011 roku.

* Dane własne Wydawcy.
** Sprzedaż ogółem na podstawie danych ZKDP (I-III/2012) oraz danych własnych Wydawcy.




«