Kobieta i Życie – lider w segmencie miesięczników poradniczych
17.11.2014

Po ośmiu miesiącach br. Kobieta i Zycie zajmuje silną pozycję lidera segmentu miesięczników poradniczych.
Miesięcznik – jako jedyny w segmencie – odnotował dwucyfrowy wzrost rozpowszechniania średniego razem (10%) w okresie styczeń-sierpień 2014 w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.
O znakomitej kondycji Miesięcznika świadczą także wzrosty we wszystkich pozostałych okresach na przestrzeni ostatniego roku.
Bardzo dobrym wynikom sprzedaży towarzyszy dynamiczny wzrost liczby czytelników, jedyny w całym segmencie w okresie styczeń-wrzesień 2014 w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Kobieta i Życie czytana jest obecnie** przez 1 110 tysięcy osób, co daje jej silne, drugie miejsce w segmencie.
Przyczyn tak dynamicznego wzrostu obu parametrów (sprzedaży i czytelnictwa) Wydawca upatruje między innymi we wprowadzonych w marcu zmianach. Od wydania kwietniowego Kobieta i Życie ukazuje się w odświeżonej formule i z 24-stronicowym magazynem kulinarnym, zawierającym także przepisy czytelniczek.


*źródło: ZKDP; średnia z rozpowszechniania płatnego razem; 1-8.2014
**źródło: PBC General; Millward Brown; 10.2013-9.2014; CPW; TG: wszyscy 15+; n = 41904; 7.2012-6.2013; n =45106 ; opracowanie Wydawnictwo Bauer



«