Kobieta i Życie odmieniona przed wakacjami
14.07.2011

13 lipca pojawił się na rynku nowy, odświeżony numer "Kobiety i Życia".

Wydawca wprowadził także i w tym tytule zmiany graficzne i merytoryczne, dzięki którym pismo zyskało jeszcze bardziej elegancką i przyjazną szatę graficzną oraz bardziej praktyczny i ekspercki charakter.
Nowa makieta miesięcznika jest bardziej przejrzysta i uporządkowana.
Na okładce nowego numeru zdjęcie Beaty Tyszkiewicz, stałej autorki felietonów publikowanych w miesięczniku.

Numer 8 "Kobiety i Życia" pojawi się w nowej cenie 1,60 zł, w nakładzie 550 tysięcy egz. (dotychczasowa cena 1,50 zł, średni nakład 1-7 z 2011 roku wg. danych własnych wydawcy wyniósł 511 tys. egz.) . Numer ten będzie wsparty kampanią telewizyjną (TVP, TVN, Polsat, TVN7, Puls) oraz radiową (RMF). Kreację spotu przygotowała agencja reklamowa ITC, za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.




«