KOBIETA I ŻYCIE ORAZ SHOW – NAJWYŻSZE WZROSTY W SEGMENTACH 05.05.2010
W okresie październik 2009 - marzec 2010 znacznie wzrosło czytelnictwo magazynu Show oraz magazynu Kobieta i Życie w okresie listopad 2009 - marzec 2010.
Kobieta i Życie
W okresie listopad 2009 - marzec 2010 czytelnictwo miesięcznika Kobieta i Życie osiągnęło poziom 1,32 mln osób i wzrosło o 22% w stosunku do analogicznego okresu 2008-2009. Był to jedyny wzrost w całym segmencie poradnikowym.
SHOW
W okresie październik 2009 - marzec 2010 czytelnictwo dwutygodnika SHOW osiągnęło poziom 642 tys. osób i wzrosło o 103% w stosunku do analogicznego okresu 2008-2009.
W obu przypadkach był to najwyższy wzrost w segmencie.
Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa; PBC General, Millward Brown SMG/KRC, Wskaźnik CPW, grupa celowa: wszyscy, Show dynamika: porównanie okresów: paź '08 : mar '09 (n=24 472) do paź '09 : mar '10 (n= 24 189); Kobieta i Życie dynamika: porównanie okresów: lis'08 : mar'09 (n= 20 537) do lis'09 : mar'10 (n=20 183); tytuły segmentu poradnikowego: Claudia, Poradnik Domowy, Dobre Rady, Olivia, Świat Kobiety, Kobieta i Życie, tytuły segmentu people: Viva, Gala, Party Życie Gwiazd, Show Magazyn o Gwiazdach.
Magazyn Kobieta i Życie wydawany jest od listopada 2008 roku, a magazyn Show od października 2008 roku.
«