Listopadowy Twój STYL z nowymi rubrykami, kalendarzykiem na 2015 rok i wyjątkowym przewodnikiem
14.10.2014


W listopadowym wydaniu Twojego STYLU pojawiają się zupełnie nowe rubryki:

KOBIETY Z HISTORIĄ: Opowieści o wybitnych postaciach. Takich, których samo życie było pasjonującą przygodą. I takich, po których został ślad w historii sztuki, nauki, mody, polityki itp.
WIDZIAŁAM: Osobista relacja kobiety, niekoniecznie zawodowej dziennikarki, która była świadkiem ważnych wydarzeń, konfliktów, kataklizmów, albo pozytywnych wielkich spraw: pionierska operacja, wybór papieża itp.
W PIERWSZEJ OSOBIE: Kobieta „taka jak my”, opowiada nam swoją niezwykłą historię. Najczęściej to jej reakcja na to, co przeczytała w Twoim Stylu w formie pogłębionej, szczerej wypowiedzi.

Począwszy od tego wydania nowe rubryki pojawiają się także w dziale Psychologia:

SZTUKA ŻYCIA: Wywiad, który pomaga żyć. Rozmowa z poważną, mądrą, profesjonalną osobą (psycholog, terapeuta, socjolog) na temat fundamentalnych życiowych wartości. Wywiad porządkujący system wartości, dający odpowiedź na ważne egzystencjalne pytania.

SPRAWDZAM: ciekawy eksperyment pozwalający sprawdzić, jak ludzie wokół nas reagują na stosowane przez nas świadome działania psychologiczne i co dla nas samych z tego wynika.

W listopadowym wydaniu magazyn Twój STYL publikuje także miniprzewodnik po najnowszych zabiegach medycyny estetycznej na Mazowszu. Dodatek, stanowiący integralną część pisma, będzie rozpowszechniany w woj. mazowieckim.

Ponadto, do listopadowego wydania Twojego STYLU dołączony zostanie kalendarzyk na rok 2015 w trzech najmodniejszych wzorach do wyboru. Okładki kalendarzyków odzwierciedlają światowe trendy w modzie.

Listopadowy nr miesięcznika „Twój STYL” ukaże się w sprzedaży 14 października 2014 roku, w cenie 10,99 zł za egz., w nakładzie 290 tysięcy egzemplarzy i objętości 324 stron.

Sprzedaż Twojego STYLU będzie wsparta kampanią reklamową w telewizji (stacje Grup TVP, TVN i Polsatu), radiu (RMF i RMF Classic) oraz w internecie (Interia.pl).

Kreacja – Digit-Art, mediaplan – MEC



«