Magazyn „Netfilm” na rynku od 6 marca

Wydawnictwo Bauer testuje nowy koncept, wprowadzając do sprzedaży magazyn „Netfilm”, skierowany do użytkowników platform VOD. To nowatorski tytuł premium, przeznaczony dla wielkomiejskiej grupy odbiorców o wysokim statusie społecznym. Zawiera szczegółowe informacje o filmach i serialach oraz poleca produkcje spośród bogatej oferty VOD, które warto obejrzeć. To jedyne pismo w Polsce skupione wyłącznie na propozycjach platform streamingowych: Netfliksa (najwięcej treści), Showmaksa (drugi pod kątem zawartości), HBO GO, Amazon Prime Video (wybrane propozycje). Dokonując selekcji, „Netfilm” zaproponuje użytkownikom platform najciekawsze, najbardziej wartościowe seriale i filmy dostępne w ich pakiecie.

Magazyn oferuje unikatową zawartość – recenzje oraz opisy ponad 100 filmów i seriali dostępnych w ofercie Netfliksa, Showmaksa, HBO GO i Amazon Prime Video. Rozbudowane opisy seriali zostaną przedstawione poprzez tło geograficzne, historyczne, społeczne i naukowe, nowe sezony i odcinki, a także przez sylwetki aktorów. Z kolei klasyka filmowa będzie prezentowana za pomocą interesujących faktów, a nie jedynie opisów. W magazynie znajdą się również rekomendacje filmów i seriali z wielu gatunków dostępnych w ofercie (filmy dla dzieci, komedia, dramat, akcja, science fiction, fantasy, horror, dokument).

Ponadto Czytelnicy „Netfilmu” otrzymają w nim ciekawostki dotyczące gadżetów i samochodów „grających” w różnych produkcjach, a także kolumny dedykowane nowinkom technicznym z dziedziny sprzętu oraz akcesoriów wykorzystywanych do oglądania filmów i seriali przez internet.

Redaktorem naczelnym jest Artur Kosiński, naczelny pism telewizyjnych „To & Owo TV”, „Tele Świat” oraz „TV14”.

Premierowe wydanie magazynu „Netfilm” pojawi się w sprzedaży we wtorek 6 marca i będzie dostępne przez dwa miesiące. Liczy 116 stron, kosztuje 6,99 zł. Ukaże się w nakładzie 70 tys. egzemplarzy.

Wprowadzenie pisma wspierać będzie kampania w radiu, internecie oraz tytułach własnych wydawcy.