MAGAZYN PANI DYNAMIZUJE FORMUŁĘ I WYBIERA AGENCJĘ 21.03.2006
24 marca ukazuje się numer kwietniowy magazynu PANI z kolejnym prezentem w ramach Kolekcji rzeczy pięknych - satynowym szalem w dwóch kolorach do wyboru.
Kwietniowy numer PANI (na okładce Agnieszka Dygant sfotografowana przez Heribert Brehma) ukazuje się w udoskonalonej formule, będącej między innymi wynikiem przeprowadzonych ostatnio badań. Badanie Pani obejmowało badania jakościowe, przeprowadzone w 10 grupach w 4 miastach Polski - Warszawie, Kaliszu, Łodzi, Lublinie oraz badanie ilościowe, w którym wzięło udział 212 kobiet w wieku 25-45 z 6 miast - Lublina, Lodzi, Kalisza, Radomia, Siedlec i Warszawy.
W badaniu wzięło udział łącznie 310 respondentek ( czytelniczek i nie czytelniczek PANI).
Oprócz dotychczasowych materiałów i sesji zdjęciowych inspirujących czytelniczki w magazynie pojawiły się nowe kolumny poradnikowe (moda i uroda), poszerzono także dział kulinarny. Zmieniono formułę niektórych stałych rubryk (np. Świat stworzył...). Do grona stałych autorów dołączyła popularna pisarka Katarzyna Grochola, która będzie pisała felietony inspirowane listami Czytelniczek PANI.
Obecność krótszych form, jak i rezygnacja z jednoszpaltowych tekstów ma także na celu zdynamizowanie formuły pisma, które odnotowuje coraz lepsze wyniki sprzedaży: numer lutowy (z Katarzyną Cichopek na okładce) sprzeda się według prognoz wydawcy w ilości przekraczającej 100 tysięcy egzemplarzy.
Rozstrzygnięto przetarg na agencję reklamową dla magazynu Pani. Wygrała agencja Happy Hours. Nowa kreacja pojawi się już w przy okazji promocji kwietniowego numeru Pani. Działania reklamowe będą obejmowały: telewizję (TVN, kanały tematyczne TVN, TVP1, TVP2, POLSAT) , prasę (Polityka, Twój Styl) i nośniki reklamy zewnętrznej.
Powyższe działania mają przyczynić się do dalszego wzrostu sprzedaży i wzmocnienia świadomości marki.
«