Magazyn SHOW zmienia się na 5. urodziny. 14.06.2013
Luksus, elegancja, gwiazdy i nowe rubryki
SHOW, luksusowy magazyn o gwiazdach i stylu życia, ukazuje się 17 czerwca w odświeżonym z okazji 5.urodzin layoucie i z interesującymi zmianami redakcyjnymi.
Zarówno struktura pisma, jak i jego makieta zostały dostosowane do oczekiwań nowoczesnej kobiety, poszukującej zarówno elegancji, aktualnych i wiarygodnych informacji ze świata show-biznesu, jak i maksymalnej dawki tematyki z dziedziny lifestyle oraz nowości dotyczących obowiązujących trendów
Po raz pierwszy w historii SHOW pojawia się nadtytuł - Luksus, elegancja, gwiazdy.
SHOW rozpoczyna od tego numeru świętowanie swoich urodzin , które potrwa kilka miesięcy. Z tej okazji pojawią się nie tylko nowe rubryki i inne zmiany w Magazynie, ale także wiele superkonkursów dla czytelniczek.
Dzięki unowocześnieniu makiety SHOW ma teraz jeszcze bardziej elegancki layout, nową kolorystykę, częściowo nowe fonty oraz więcej zdjęć.
Zmieniono i odświeżono materiały z sekcji people Magazynu, m.in.:
- wzmocniono i rozszerzono działy Z OSTATNIEJ CHWILI oraz GORĄCY TEMAT pojawia się tu teraz więcej zdjęć oraz wypowiedzi gwiazd, przyjaciół czy znajomych bohaterów. Po raz pierwszy w Polsce wprowadzono dwutorową narrację tekstowo-obrazową. Materiały takie składają się nie tylko z tekstu i ilustrujących go zdjęć, towarzyszy im równoległa, związana tematycznie lub poszerzająca o nowe wątki, opowiedziana za pomocą zdjęć i podpisów historia,
- zamiast SHOW LISTY debiutuje rubryka BILANS : zabawne podsumowanie ostatnich dwóch tygodni, budzące największe emocje informacje i zdjęcia,
Zmianie i odświeżeniu uległa również część lifestylowa magazynu Show Style:
- nowe hasło przewodnie Show Style - SEXY TRENDY HOT gwarantuje czytelniczkom najlepsze stylizacje i największe modowe emocje. Jednocześnie, redakcyjna , praktyczna i użyteczna rekomendacja Superokazji zawsze towarzyszyć będzie najmodniejszym produktom w najlepszych cenach. Całości dopełnią Super Triki tajne sztuczki stylistów ,
-w dziale KUCHNIA pojawia się nowy autor - Anna Starmach. Zmienia się także klucz doboru przepisów. Są to przepisy na dania tanie, proste, modne i efektowne. Poza czasem wykonania potrawy, ilości osób dla których jest przeznaczona i stopniem trudności, pojawia się również cena za porcję.
Magazyn SHOW dostarcza najciekawszych i najbardziej aktualnych informacji o gwiazdach, stylu życia, modzie, urodzie, zdrowiu, wnętrzach i kulinariach.
Czytelniczki SHOW to kobiety w wieku 20-40 lat, mieszkanki średnich i dużych miast, kobiety ze średnim i wyższym wykształceniem. To bardzo atrakcyjna grupa komercyjna i czytelnicza.
Dla tytułu zaplanowana jest silna kampania reklamowa. Promocja obejmuje: telewizję (stacje TVP, Polsatu, TVN), radio (RMF FM) i internet (Interia).
Za realizację nowej kampanii odpowiedzialna jest firma Happy Hours, za zakup mediów MEC.
Zmieniony SHOW ma nową cenę - 1,99 zł (dotychczas 1,6). Ukaże się w nakładzie 445 tysięcy egzemplarzy i w objętości 116 stron.
Format i papier magazynu pozostaje bez zmian.
«