Motor na podium 21.01.2015
W listopadzie 2014 roku Motor utrzymał pozycję lidera tygodników motoryzacyjnych odnotowując jednocześnie wzrost sprzedaży aż o 6 procent w stosunku do poprzedniego miesiąca. Średnie rozpowszechnianie płatne tego tytułu wyniosło w listopadzie 108 tysięcy egzemplarzy i było o ponad 31 tysięcy wyższe od sprzedaży konkurencyjnego tytułu.
Łącznie w okresie 12.2013-11.2014 vs 12.2012-11.2013 Motor zachował stabilną sprzedaż na poziomie średnio 104 tysiące egzemplarzy.
Wśród miesięczników pierwsze miejsce w październiku należało do magazynu Auto-Moto (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był drugi . Rozpowszechnianie płatne razem tego tytułu przekroczyło w okresie 11.2013-10.2014 43 tysiące egzemplarzy.
Źródło: ZKDP, rozpowszechnianie płatne razem, średnie jednorazowe za następujące okresy: 11.2014 vs 10.2014, 12.2013-11.2014 vs 12.2012-11.2013, 11.2013-10.2014 vs 11.2012-10.2013; opracowanie Wydawnictwo Bauer