MOTOR – SPRZEDAŻ POWYŻEJ 300 TYSIĘCY. AUTO MOTO MIESIĘCZNIKIEM
17.09.2004

Według prognoz Wydawcy sprzedaż tygodnika MOTOR przekroczyła 300 tysięcy egzemplarzy tygodniowo.

"Jesteśmy pod dużym wrażeniem sprzedazy, która trzykrotnie przekroczyła nasze oczekiwania. Jest to rekord w segmencie prasy motoryzacyjnej. Cieszy nas fakt, ze możemy popularyzować motoryzacje na tak szeroką skalę" - stwierdził Jerzy Szulwic, członek zarządu Wydawnictwa Bauer odpowiedzialny za pisma motoryzacyjne "Rewelacyjne prognozy sprzedaży świadczą także o tym, że nie zawiedliśmy klientów reklamowych, którzy korzystają, z naszej oferty sprzedaży gwarantowanej".

Wydawnictwo gwarantuje klientom reklamowym tygodnika MOTOR sprzedaż na poziomie nie mniejszym niż 150 tysięcy egzemplarzy tygodniowo począwszy od numeru 35/2004 (na rynku 13 września 2004) aż do końca roku.
W przypadku sprzedaży pomiędzy 100 a 150 tysięcy egzemplarzy klientom reklamowym udzielony zostanie dodatkowy rabat w wysokości 50%.

Natomiast w przypadku osiągnięcia wyników sprzedaży niższych niż 100 tysięcy egzemplarzy klienci reklamowi otrzymają całkowity zwrot kosztów (szczegółowa oferta w Biurze Reklamy prasy motoryzacyjnej).

W ślad za sukcesem Motoru Wydawca wprowadził także zmiany w magazynie Auto Moto - pismo ponownie ukazuje się jako miesięcznik. Zmiany merytoryczne i zmiany layoutu podkreślą charakter opiniotwórczy i ogólnomotoryzacyjny magazynu.
AM trafi na rynek w dwóch wersjach: z autorską płytą (filmy, nowości, cennik aut) w cenie 5.90 pln i bez płyty w cenie 3,90 pln.
Wydawca zakłada sprzedaż miesięcznika AUTO MOTO na poziomie 70 tysięcy egzemplarzy.

Zmiany maja na celu wyraźne odróżnienie obu pism. Szybki , dostępny i informacyjno- poradniczy Motor i opiniotwórczy Auto Moto.

W obu przypadkach wydawnictwo zamierza osiągnąć pozycje lidera




«