MOTOR: WZROST GODNY KSIĘGI GUINESSA
25.08.2005

Tygodnik Motor po swoim relaunchu rok temu odnotowuje rekordowe wyniki:


- o 560% wzrosła sprzedaż magazynu*,


- o 472% wzrosły przychody z reklam **,


- o 114% wzrosło czytelnictwo ***



Motor jest najstarszym polskim tytułem motoryzacyjnym: ukazuje się od 52 lat. Cena pierwszego numeru Motoru w roku 1952 wynosiła 1 złoty.


Nowa wersja tygodnika Motor ukazała się 23 sierpnia 2004 roku. Kosztowała także złotówkę.

Nowy Motor to profesjonalny przewodnik dla miłośników motoryzacji i praktyczny poradnik. Motor informuje o premierach nowych modeli, przeprowadza testy porównawcze aut dostępnych na polskim rynku, pisze także o samochodowych fascynacjach. Jednocześnie ułatwia czytelnikowi poruszanie się w świecie motoryzacji: radzi , jaki samochód i dlaczego wybrać, informuje o zmianach przepisów ruchu drogowego, doradza, jak naprawiać drobne usterki, jak i gdzie kupować samochody używane. Jednym słowem popularyzuje motoryzację, co od samego początku było jednym z głównych celów Tygodnika. W odróżnieniu od konkurencyjnych tytułów niemal wszystkie publikowane w Motorze materiały są przygotowywane w Polsce przez polskich dziennikarzy.

Redaktorem naczelnym tygodnika Motor jest Jacek Pieśniewski.


*(styczeń-maj 2004 vs styczeń-maj 2005, ZKDP, średnie rozpowszechnianie płatne)

** (styczeń-lipiec 2004 vs styczeń-lipiec 2005, Expert Monitor, przychody wg. cenników bez autopromocji , z reklama specjalną)

*** (styczeń-lipiec 2004 vs styczeń-lipiec 2005, PBC General, SMG/KRC A Millward Brown Co, grupa celowa : wszyscy 15+, wskaźnik COW)


«