NA ŻYWO NOWYM TYGODNIKIEM BAUERA
13.11.2007

W czwartek debiutuje nowy magazyn poradniczo-rozrywkowy Wydawnictwa Bauer - NA ŻYWO.

Tygodnik NA ŻYWO ukazuje się w objętości 48 stron, cenie 1,30 zł i w półmilionowym nakładzie. Wydawca liczy na sprzedaż około 200 tysięcy egzemplarzy.

W portfolio wydawniczym Bauera NA ŻYWO plasuje się obok tygodników Życie na Gorąco, Twoje Imperium , REWIA i Świat & Ludzie.

Redaktorem naczelnym tygodnika NA ŻYWO jest Edyta Bonisławska-Toboja (poprzednio zastępca redaktora naczelnego Życia na Gorąco).

Strona reklamowa w tygodniku NA ŻYWO kosztować będzie 22 tysiące złotych.

NA ŻYWO skierowany jest do młodych, aktywnych kobiet z dużych i średnich miast, szukających relaksu, oczekujących informacji o gwiazdach i porad z różnych dziedzin życia.

NA ŻYWO promowany będzie w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN), w tytułach Wydawnictwa Bauer, w punktach sprzedaży oraz na antenie RMF FM. Za zakup mediów odpowiada Mediaedge:Cia, za kreację Wydawnictwo Bauer.


«