NAJNOWSZA TINA AD 2007
29.12.2006

2 stycznia wchodzi do sprzedaży nowa wersja tygodnika TINA.

TINA ukazuje się teraz w większej objętości (60 stron) i z nową , odświeżoną okładką i makietą.

Powiększono objętość działów: Moda (o kolumny poświęcone trendom i nowościom), Uroda (o rozkładówkę poświęconą trendom i inspiracjom oraz o kolumnę poświęcona nowościom kosmetycznym), Zdrowie ( o dwie kolumny poradniczo-informacyjne).
Ponadto rozbudowano dział Psychologia (na stałe dwie rozkładówki poświęcone wychowaniu dzieci i relacjom damsko-męskim) oraz Kuchnia (dwie dodatkowe kolumny "Pełen obiad krok po kroku").

Najnowsza TINA zajmować się będzie także w obszerniejszy niż dotychczas sposób poradami prawnymi i konsumenckimi (przewodnik po przepisach, przybliżanie nietypowych form zatrudnienia, poradnik dla szukających pracy, porady prawne w formie przewodnika - przytoczenie i objaśnienie przepisów).

W nowym layoucie znajdą się także nowe formy: reportaż "kto ma rację" ( o konflikcie opowiadają dwie strony sporu), Klub XXL ( relacje osób dorosłych, którym udało się odchudzić siebie lub dzieci, męża plus komentarz ekspertów), oraz "Dobre rady dla Ciebie, domu, rodziny" ( 2 dodatkowe strony poświęcone testom, przeglądom produktów, drobnym naprawom i konserwacji sprzętów).

Podczas badań fokusowych najnowsza TINA została oceniona bardzo pozytywnie zarówno w grupie heavy userek, jak i wśród regularnych czytelniczek pism konkurencyjnych. Ponadto 100% badanych w obu grupach zadeklarowało chęć regularnego zakupu najnowszej Tiny.


Najnowsza TINA będzie promowana w telewizji (TVP, TVN, Polsat, TV4 I TVN 7), radiu (RMF, Radio Zet), oraz w tytułach Wydawnictwa Bauer. Za realizację nowej kampanii z wykorzystaniem wizerunku popularnej aktorki, Magdaleny Stużyńskiej, odpowiada agencja Happy Hours, za zakup mediow Mediaedge:CIA.





«