NEXT – PO PIERWSZYM STARCIU Z RZECZYWISTOŚCIĄ
01.10.2007

Wg. szacunków Wydawnictwa Bauer, pierwszy numer czasopisma Next osiągnie sprzedaż znacznie powyżej zakładanych 100.000 egzemplarzy.

W drugim numerze liczba sprzedanych pełnopłatnych stron reklamowych może przekroczyć 30 stron ( co oznaczałoby wzrost o 50% ).

"Mamy liczne sygnały z rynku, ze Next bardzo podoba się zarówno klientom reklamowym jak i czytelnikom. Naszą ambicją jest osiągnięcie przez magazyn Next zdecydowanej pozycji lidera sprzedaży wśród profesjonalnych pism komputerowych. Sprzedaż kolejnych wydań Nexta będzie wsparta intensywną kampanią promocyjną w telewizji , prasie, internecie i punktach sprzedaży detalicznej" - powiedział Jerzy Szulwic , wiceprezes Zarządu odpowiedzialny m.in za pion pism komputerowych Wydawnictwa Bauer.


«