NOWA KOMUNIKACJA REKLAMOWA DWUTYGODNIKA TINA 07.01.2010
Wydawca dwutygodnika Tina zdecydował się na zmianę komunikacji reklamowej tego magazynu.
Od numeru 2. dwutygodnika Tina (na rynku 13 stycznia 2010) sprzedaż pisma wspierać będzie nowy spot reklamowy.
Koncepcja nowej komunikacji oparta jest na założeniu, że czytelniczki poradników szukają odpowiedzi na pytania dotyczące ich codziennego życia, a najlepszą odpowiedzią na wszystkie pytania jest właśnie czasopismo Tina.
Kreację nowego spotu przygotowała agencja Happy Hours.
Sprzedaż Tiny będzie wspierana kampanią w TVP1, TVP2, TVN, telewizji Polsat oraz w radiu RMF FM.
Media zaplanował dom mediowy Mediaedge:cia.
Średnie rozpowszechnianie płatne razem Tiny za okres styczeń-wrzesień 2009 wynosi 422 947 egzemplarzy (dane ZKDP).
«