Nowa Olivia – nowe działy, layout i nowy sposób komunikowania z czytelniczkami
08.06.2015

Nowa Olivia ma zmienioną strukturę, nowy layout i zupełnie nowe działy. Magazyn kierowany jest do nowoczesnej kobiety świadomej siebie i swojej wartości niezależnie od wieku, która potrzebuje zarówno porad, jak i inspiracji.

Z tego powodu właśnie w nowej Olivii znalazło się więcej materiałów inspiracyjnych. Pojawia się dodatkowy format z gwiazdami (do tej pory był tylko jeden wywiad), a także więcej reportaży i tematy związane z psychologią, oparte w dużej mierze na historiach czytelniczek.
Część poradnicza została uzupełniona o metamorfozy modowe oraz zupełnie nowy dział, tzw. „bonus”. Jest to rubryka, która w bardzo elegancki i superpraktyczny sposób pomaga czytelniczce zadbać o dom. Olivię nadal będzie wyróżniał duży dział mody (21 stron) i urody (20 stron) oraz największa w segmencie liczba stron poświęconych psychologii (10 ).

Największą zmianą w nowej Olivii jest sposób komunikowania się z czytelniczką. Magazyn w przyjazny i wspierający sposób pokazuje, że kobieta pewna i świadoma siebie nie musi bać się upływu czasu, bo dojrzałość to atut.

Nowe fonty, kolorystyka, duże zdjęcia, sprawiły że pismo jest jeszcze bardziej nowoczesne i eleganckie.
Poczucie ekskluzywności i charakter premium budują sesje zdjęciowe najlepszych polskich fotografów. Sesje modowe i gwiazd w Olivii robione są tradycyjnie przez tak uznane osoby, jak Krzysztof Opaliński, Piotr Porębski, Marek Straszewski czy Aldona Karczmarczyk.

Pierwsze zmiany zapowiadające przeobrażenie pojawiły się już w wydaniu czerwcowym, zaś w numerze lipcowym (na rynku 9 czerwca) widzimy ich pełny obraz.


Olivię czytają mieszkanki dużych miast w wieku 25-49 lat, kobiety wykształcone, z wysokimi dochodami. To bardzo atrakcyjna grupa komercyjna i czytelnicza.

Nowa Olivia będzie miała silną kampanię reklamową od nr 7/2015 Promocja obejmuje: telewizję (stacje grup TVP, Polsat, TVN, ZPR), i prasę (Tele Tydzień, Twój STYL, Show,To & Owo, Kurier TV, Super TV, Tele Max, Tele Świat, TV 14, Świat Seriali, Tina, Naj, Świat Kobiety, Kobieta i Zycie, Mam Dziecko, Życie na Gorąco, Chwila dla Ciebie, Twoje Imperium, Świat & Ludzie, Na Żywo, Rewia, Takie jest Życie, Relaks, Dobry Tydzień, Życie na Gorąco Retro). Przewidywane wydatki na promocję wynoszą ok.6 mln zł do końca roku.
Za realizację nowej kampanii odpowiedzialne jest studio produkcyjne ITC, za zakup mediów MEC.


Cena Olivii pozostaje bez zmian i wynosi 2,50 zł. Format, objętość i papier magazynu również pozostają bez zmian.