Nowa Oliwia jutro w sprzedaży
08.08.2012



9 sierpnia Wydawnictwo Bauer wprowadza na rynek odmienioną Olivię.

Zmiany w piśmie mają charakter ewolucyjny - Olivia staje się bardziej poradnikowa, zachowując nadal atrybuty premium: elegancki layout, dużą objętość, klejony grzbiet, lakierowaną okładkę i wizerunek celebrytki na okładce. Sesje okładkowe realizowane są we współpracy z najlepszymi fotografami i stylistami w Polsce.

Olivia jest w ofercie Wydawnictwa Bauer uzupełnieniem dla miesięcznika Świat Kobiety w grupie młodszych i bardziej nowoczesnych czytelniczek.
Olivię czytają mieszkanki dużych miast, kobiety wykształcone, z wysokimi dochodami. To bardzo atrakcyjna grupa komercyjna i czytelnicza.

Zarówno struktura pisma, jak i jego makieta zostały dostosowane do oczekiwań nowoczesnej kobiety, poszukującej zarówno porad, jak i inspiracji.
Wyróżnikiem miesięcznika pozostaje psychologia, wsparta radami najlepszych specjalistów. Dział ten ma największą objętość w segmencie (w najnowszym numerze 24 strony) i porusza tematy dotyczące wszystkich aspektów życia młodej kobiety.

Rozszerzone i zmienione zostały działy uroda i moda. Ambicją pisma jest, aby zarówno w modzie, jak i w urodzie pokazywać najnowsze trendy, a jednocześnie radzić, jak je wykorzystać na co dzień. Moda, oprócz stron z trendami, zawiera także uzupełniające je butiki oraz praktyczne strony pokazujące, jak modowe hity dobierać do figury i okazji.
Uroda ma teraz największą w segmencie objętość (19 stron), prezentuje najnowsze kosmetyki i zabiegi, trendy w pielęgnacji, makijażu i fryzurach. Wszystkie materiały są jednocześnie bardzo praktyczne i wzbogacone radami ekspertów.

Działy: zdrowie, kuchnia, dom zyskały bardziej poradnikowy charakter. W każdym numerze prezentowane będą nowe diety.
W dziale dziecko redakcja koncentruje się na zdrowiu, żywieniu i rozwoju małych dzieci, a tematy dotyczące nastolatków przeniesione zostały do sekcji psychologicznej.

Zmieniła się także część magazynowa pisma. Raport Olivii opisuje obecnie najbardziej poruszające młodą, nowoczesną czytelniczkę zjawiska. Pokazuje autentyczne historie kobiet i poszerzony jest o wypowiedzi socjologów, psychologów oraz znawców tematyki społecznej. Reportaży jest więcej, stały się bardziej inspirujące i bliższe problemom młodych kobiet.

Makieta Olivii została zupełnie zmieniona. Nowe fonty, elegancka kolorystyka, otwarcia działów i duże zdjęcia, sprawiły że pismo jest bardziej nowoczesne i eleganckie. Jednocześnie poradnikowy charakter magazynu budowany jest poprzez różnego rodzaju ramki i moduły. Pismo ma teraz czytelną i przyjazną nawigację .


Dla tytułu zaplanowana jest silna kampania reklamowa. Promocja obejmuje: telewizję (stacje TVP, Polsatu, TVN, At Media), radio (RMF FM) i prasę (m.in. Twój Styl, Show, Tele Tydzień, Tina, Życie na Gorąco).

Przewidywane wydatki na promocję wynoszą ok. 4 mln zł do końca roku.
Za realizację nowej kampanii odpowiedzialna jest firma Happy Hours, za zakup mediów MEC.

Zmieniona Olivia ma nową cenę 2,50 zł. Ukaże się w nakładzie 400 tysięcy egzemplarzy, w objętości 156 stron.
Format i papier magazynu pozostaje bez zmian.

Olivia ukazywać się będzie w jednej wersji, bez dodatków.






«