NOWA STRUKTURA SEGMENTU PRASY MOTORYZACYJNEJ I NOWE AUTO MOTO 10.05.2010
Krzysztof Burmajster, redaktor naczelny tygodnika Motor, odpowiada obecnie także za redakcję miesięcznika Auto Moto.
Wydawca postanowił powierzyć mu tę funkcję po odejściu poprzedniego naczelnego, Jarosława Maznasa.
Dyrektorem artystycznym segmentu motoryzacyjnego jest obecnie Michał Janicki (poprzednio w G+J).
Aktualne wydanie miesięcznika Auto Moto ukazało się już z dokonanymi przez nowe kierownictwo zmianami. Magazyn ma obecnie odświeżony layout i lepszy papier. Zmodyfikowana została również, uwzględniając najnowsze wyniki badań fokusowych grupy docelowej, struktura pisma.
Objętość ani cena nie uległy zmianie.
Auto Moto
Magazyn dla fascynatów motoryzacji. Prezentuje światowe nowości, użyteczne porównania i samochodowe pasje. W elastyczny sposób reaguje na zmieniające się potrzeby czytelników. Dostarcza im sprawdzonych informacji, pozwalając samodzielnie oceniać prezentowane modele. Auto Moto to kompendium wiedzy o motoryzacji.
--Miesięcznik
- średni nakład: 69 915 egz.*
-rozpowszechnianie płatne razem: 36 422 egz.*
- czytelnictwo: 965 000 osób**
* źródło: ZKDP, średni nakład jednorazowy, rozpowszechnianie płatne razem; luty 2009 - styczeń 2010;
**źródło: Polskie Badania Czytelnictwa, MillwardBrown SMG/KRC, wskaźnik CPW, grupa wszyscy 15+; kwiecień 2009 - marzec 2010; N = 48 543
«