NOWA TINA JEST WIELKA 05.05.2004
NOWA TINA JEST WIELKA
1/4 STRONY REKLAMOWEJ GRATIS
Tygodnik TINA począwszy od numeru 21 (w sprzedaży od 19 maja) zmienia format i layout.
Nowa Tina naprawdę jest wielka! Łącząc największy format z najniższą ceną powierzchni reklamowej "Nowa Tina" jest najbardziej atrakcyjnym
dla reklamodawców tygodnikiem kobiecym. Chociaż zwiększono wymiary "Nowej Tiny", cennik reklamowy pozostał bez zmian. Kolumna reklamowa kosztuje nadal 37 tys. złotych. Dlatego teraz ogłaszając się w "Nowej Tinie" reklamodawcy otrzymają 23,21% powierzchni reklamowej gratis, czyli prawie 1/4 reklamy gratis!
I co TINA to?
Nowa TINA jest pierwszym tytułem prasowym w Polsce ukazującym się w formacie 230x315cm, ułatwiającym lekturę i zapewniającym optymalną ekspozycję prezentowanych tematów.
Okładka nowej TINY wyróżnia się przejrzystym i czytelnym layoutem oraz flyerem z przepisami kulinarnymi.
Nowa TINA ukazywać się będzie w trzech wersjach:
- bez gadżetu, w cenie promocyjnej 1 zł
- z gadżetem LUX , w cenie ok. 8 zł (w numerze 21 będzie to np. film VCD "Niemoralna propozycja" , w cenie 8,90 zł)
- z gadżetem, w cenie ok. 5 zł (w numerze 21 bursztynowe serduszko, w cenie 5,90 zl)
Nakład pierwszego numeru: 650 tys. egzemplarzy
Planowana sprzedaż docelowa: ok. 350 tys.
Wejście nowej TINY wsparte będzie intensywną kampanią promocyjna, obejmującą:
- TV (TVP1, 2, Polsat, TVN)
- radio (Zet, RMF)
- tytuły wydawnictwa Bauer, w tym pisma o największych zasięgach w Polsce (Tele Tydzień, Życie na gorąco)
- bilboardy na terenie 8 największych miast całej Polski
- promocję w punktach sprzedaży
Do końca roku na promocję nowej TINY wydawca przeznacza sumę ok. 10 milionów złotych.
Kreację przygotowała firma Eskadra, za zakup mediów odpowiada Mediaedge:CIA.
Badania focusowe wykazały, że "Nowa Tina" spotyka się ze 100% (!) akceptacją Czytelniczek. Wszystkie przebadane kobiety, wśród nich również te nie czytające dotąd "Tiny", wskazały nową formułę tego czasopisma jako najbardziej atrakcyjną. Szczególną uwagę zwróciły na duży format, atrakcyjną oprawę graficzną, chwaliły też wszechstronne i kompetentne porady, przyjazną strukturę oraz przejrzystość i czytelność pisma.
«