Nowa TINA: nowy layout, więcej mody, kuchni i psychologii

W środę 19 lipca br. ukaże się nowe, zmienione, wydanie dwutygodnika Tina. Najnowsze wydanie oferuje czytelniczkom dużo więcej porad i nowych aktualnych informacji jeszcze lepiej odpowiadających na potrzeby czytelniczek. Zmienił się także layout magazynu.

W nowej Tinie czytelniczki znajdą więcej materiałów poświęconych modzie, kuchni i zdrowiu:

  • w rubryce Moda, powiększonej o 2 dodatkowe strony, znalazły się praktyczne porady stylistek, sesje z udziałem modelek w rozmiarze XL oraz Lekcja stylu dla dojrzałych kobiet,
  • liczba przepisów kulinarnych zwiększyła się dwukrotnie, do 27. Nowością są rubryki poświęcone zdrowej kuchni, niedzielnym obiadom oraz Leksykon kulinarny, poświęcony jednemu produktowi, który pojawia się w przepisach w danym wydaniu. Leksykon opisuje, jak wygląda, jakie ma właściwości, jakie zastosowanie w kuchni, czym różni się od innych tego typu produktów, na co zwracać uwagę przy jego zakupie i jak go przechowywać. Redakcja publikuje również kulinarne triki i gadżety ułatwiające jego stosowanie. Oprócz tego nowy dział kulinarny Tiny prezentuje teraz przepisy pokazane metodą krok po kroku i uzupełnione poradami ekspertów. Dodatkowo w rubryce znaleźć można poradnik, jak uratować nieudanie danie oraz przegląd kuchennych gadżetów,
  • w dziale Zdrowie obecnie jest więcej tematów związanych z poprawą kondycji fizycznej i umysłowej, w tym w szczególności: przykłady ćwiczeń oraz zdrowa dieta,
  • dział Prawo zastąpiony został nową dwustronicową rubryką Oszczędna i bezpieczna, którą uzupełniają aktualności prawne i odpowiedzi ekspertów na listy czytelniczek.

Ponadto w wydaniu znalazło się więcej porad dla domu oraz psychologia dla dojrzałych kobiet.

Powyższe zmiany wprowadzono po analizie wyników dwuczęściowych, pogłębionych badań fokusowych ( poznawczo-etnograficznych i jakościowych), przeprowadzonych na terenie całej Polski, które umożliwiły jeszcze lepsze, wyjątkowo dokładne poznanie zarówno grupy docelowej, jak i jej oczekiwań.

Nowa Tina ma teraz odświeżoną, bardziej nowoczesną makietę, w której najważniejsze treści  wyróżnione zostały ramkami i barwnymi aplami. Wymiary i kolorystyka elementów graficznych lepiej oddają hierarchię ważności, pomimo że krój i rozmiar czcionki pozostał niezmieniony. Zrezygnowano z kolorowej, odwracającej uwagę od treści, nawigacji pisma na rzecz spójnych i czytelnych nazw poszczególnych działów.

 

Zmiany wspiera ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca telewizję (TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne) oraz prasę. Nowa Tina kosztuje teraz 1,69 zł (dotychczas 1,59).

Nakład tego wydania wyniesie 300 tysięcy egzemplarzy. Objętość ( 60 stron ) i format dwutygodnika Tina pozostają niezmienione.

Kreację spotu reklamowego przygotował Digit-Art, media zakupił dom mediowy MEC.