NOWA TINA ULUBIENICĄ CZYTELNICZEK 30.06.2004
Nowa wersja tygodnika TINA (w sprzedaży od 19 maja br.) odnotowuje bardzo dobre wyniki sprzedaży. Ostatni, 25. numer sprzedał się według prognoz wydawcy w ilości 560 tysięcy egzemplarzy, poprzedni - 524 tysięcy.
Wzrost sprzedaży Tiny spowodował wzrost sprzedaży w segmencie tygodników poradnikowych o przeszło 20%.
W pierwszych pięciu miesiącach 2004 roku, Tina osiągnęła przychody reklamowe o wartości 5 mln zł., co dało aż 59% wzrost w porównaniu z okresem I-V 2003 r.
Pozostałe tytuły w segmencie albo straciły w tym samym okresie (Przyjaciółka) albo odnotowały znacznie mniejszy od Tiny przyrost (Naj, Pani Domu) (Dane na podstawie: Expert Monitor, przychody wg cenników, bez reklam własnych).
«